وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اینترنت رایگان به دانش آموزان خبر داد

نرم افزار آموزشی وزارت آموزش و پرورش تا پایان هفته آماده به کار خواهد شد. همچنین وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اینترنت رایگان برای دانش آموزان خبر داد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، محسن حاجی میرزایی از بهره برداری نرم افزار آموزشی این وزارتخانه خبر داد. وی با توضیح وضعیت کنونی کشور و […]

نرم افزار آموزشی وزارت آموزش و پرورش تا پایان هفته آماده به کار خواهد شد. همچنین وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اینترنت رایگان برای دانش آموزان خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، محسن حاجی میرزایی از بهره برداری نرم افزار آموزشی این وزارتخانه خبر داد. وی با توضیح وضعیت کنونی کشور و تعطیلی مدارس عنوان کرد تمام تلاش این وزارتخانه در جهت کاهش آسیب هاست. تعطیلی مدارش به معنای تعطیلی آموزش نیست و در  این وضعیت تنها روش آموزش تغییر کرده است.

حاجی میرزایی از بهره برداری شبکه اینترنت با عضویت دانش آموزان و معلمان خبر داد و گفت : در این شبکه امن کلیه ارزیابی ها، حضور و غیاب و پرسش و پاسخ ها همچون برنامه های گذشته در حال انجام است. سامانه جدید آموزش و پرورش نیز تا پایان هفته راه اندازی میشود. در این سامانه حدود 80 هزار مدرسه حضور دارند و معلمان میتوانند آموزش خود را ارائه دهند. حاجی میرزایی نحوه دسترسی به اینترنت رایگان برای دانش آموزان را اعلام نکرد اما ظاهرا برای هر دانش آموز دسترسی به اینترنت رایگان پیش بینی شده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال