عرضه قابلیت Maintenance Mode سامسونگ؛ حفاظت از داده ها در زمان تعمیر

پس از کره و چین، قابلیت Maintenance Mode بصورت جهانی عرضه خواهد شد. این قابلیت که پیش از این توسط سامسونگ معرفی شده بود، با هدف با هدف عدم دسترسی به اطلاعات کاربر در زمان تعمیر گوشی عرضه شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Maintenance Mode سامسونگ به کاربر اجازه می […]

پس از کره و چین، قابلیت Maintenance Mode بصورت جهانی عرضه خواهد شد. این قابلیت که پیش از این توسط سامسونگ معرفی شده بود، با هدف با هدف عدم دسترسی به اطلاعات کاربر در زمان تعمیر گوشی عرضه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Maintenance Mode سامسونگ به کاربر اجازه می دهد تا دسترسی به اطلاعات درون گوشی را ناممکن کند‌. اکنون این قابلیت در سراسر جهان عرضه میشود. قرار این انتشار در ابتدا از طریق چند دستگاه منتخب مانند گلکسی S22 و گلکسی S22 آغاز شود. در آینده نیز تعداد گوشی های دریافت کننده نیز این قابلیت را دریافت خواهند کرد.

این قابلیت در قیمت تنظیمات و در بخش باتری و دیوایس کر قرار گرفته است. در صورت فعال بودن این دستگاه و سپس ریبوت کردن آن، امکان دسترسی به اطلاعات دستگاه برای تعمیرکاری که در حال کار روش گوشی است، غیرممکن میشود. حتی امکان مشاهده اپ ها نیز وجود ندارد. از مهمترین ویژگی قابلیت Maintenance Mode پاک شدن اپ هایی است که تعمیرکار روی دستگاه شما نصب می کند و یا اپ هایی که از گلکسی استور نصب میشوند.

برای غیرفعال کردن نیز انتخاب مجدد این گزینه است البته نیاز است تا با کمک اثرانگشت مالک گوشی بودن خود را نشان دهید. در این حالت پس از ریبوت شدن دستگاه به حالت اول بر می گردد. با کمک این ویژگی امنیت دستگاه در زمان تعمیر به شدت افزایش خواهد یافت. البته باید در مورد ریست سخت افزاری دستگاه توسط تعمیرکار مطمئنم شد، زیرا در اینصورت این قابلیت نیز کارساز نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال