بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای مهرماه معرفی شدند

سونی هرماه برای کسانی که حساب پلی استیشن پلاس داشته باشند بازی‌های رایگانی را معرفی می‌کند. این بازی‌ها برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا منتشر می‌شوند. این ماه نیز سونی بازی‌های رایگان خود را معرفی کرده است که شامل چهار بازی برای پلی اسیتشن ویتا می‌شود. بازی‌های معرفی […]

سونی هرماه برای کسانی که حساب پلی استیشن پلاس داشته باشند بازی‌های رایگانی را معرفی می‌کند. این بازی‌ها برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا منتشر می‌شوند. این ماه نیز سونی بازی‌های رایگان خود را معرفی کرده است که شامل چهار بازی برای پلی اسیتشن ویتا می‌شود. بازی‌های معرفی شده‌ی این ماه می‌تواند جواب‌گوی هرگونه سلیقه‌ای هم باشد.

Super Meat Boy اولین بازی معرفی شده برای دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا است. شما در این بازی نقش یک گوشت را برعهده خواهید داشت و باید این گوشت را در 300 مرحله‌ای که در بازی وجود دارد از موانع مختلف و پازل‌های سرگرم کننده عبور داده و به هدف خود برسید.

بازی  Broken Age هم برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا رایگان اعلام شده است. شما در این بازی نقش دو شخصیت متفاوت را در دو دنیایی متفاوت برعهده خواهید گرفت. این بازی با داشتن فضایی کمدی و موسیقی‌های بسیار زیبا می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم خود کند.  Broken Age با داشتن سبکی ماجراجویانه بازی بسیار مناسب برای دوستداران این سبک بوده است.

در نهایت نسخه‌ی رایگان بازی Driveclub که سونی آن را برای کاربران پلی استیشن پلاس قرار داده بود تا سه شنبه‌ی همین هفته در استور موجود است و بعد از آن از استور برداشته می‌شود. پس اگر تاکنون نسخه‌ی رایگان این بازی را در لیست دانلود‌های خود قرار نداده‌اید وقت آن رسیده تا هر‌چه سریع‌تر به فکر دانلود آن باشید.

لیست بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس را مشاهده می‌کنید: (‌لازم به ذکر است این بازی‌ها از سه شنبه قابل دانلود می‌باشند و به مدت یک ماه نیز رایگان خواهند بود.)

  • Super Meat Boy, PS4, PS Vita
  • Broken Age, PS4, PS Vita
  • Unmechanical: Extended, PS4, PS3
  • Chariot, PS3
  • KickBeat, PS3, PS Vita
  • Kung Fu Rabbit, PS3, PS Vita
پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال