فروش PS4 تا کنون نزدیک به 2 برابر Xbox One بوده است

در جنگ میان کنسول‌ها، همیشه دو نام بر سر زبان‌ها وجود داشته و آن نیز سونی و مایکروسافت هستند. شاید در این میان شرکت‌هایی همانند نینتندو نیز حضور داشته باشند که در حاشیه قرار می‌گیرند و هیچ‌وقت نمی‌توانند با این دو غول بزرگ رقابت کنند و شاید بهتر باشد در مورد آن صحبتی نداشته باشیم. […]

در جنگ میان کنسول‌ها، همیشه دو نام بر سر زبان‌ها وجود داشته و آن نیز سونی و مایکروسافت هستند. شاید در این میان شرکت‌هایی همانند نینتندو نیز حضور داشته باشند که در حاشیه قرار می‌گیرند و هیچ‌وقت نمی‌توانند با این دو غول بزرگ رقابت کنند و شاید بهتر باشد در مورد آن صحبتی نداشته باشیم. اما در مورد سونی و مایکروسافت، مقایسه عملکرد و میزان فروش کنسول‌های نسل هشتم این شرکت‌ها کار سختی نیست، اما از آنجایی که مایکروسافت آمار دقیقی از میزان فروش Xbox One منتشر نمی‌کند، شاید به صورت کاملا دقیق نیز نتوان در این مورد اظهار نظر کرد.

اخیرا آقای بلِیک یورگِنسِن، مدیر ارشد اجرایی شرکت EA همراه با انتشار گزارشات مالی این شرکت، اطلاعاتی در مورد میزان تقریبی فروش کنسول‌ها نیز منتشر کرده که می‌تواند به ما کمک زیادی نماید. وی اشاره کرده که مجموعا 55 میلیون کنسول نسل هشتمی به فروش رسیده و بر اساس اطلاعاتی که سونی ماه گذشته منتشر و اعلام کرد که تا کنون 35.9 میلیون دستگاه PS4 را به فروش رسانده، می‌توان به صورت تقریبی تشخیص داد که پیروز این نبرد کیست.

شاید با خود بگویید که این موضوع چندان جالب نیست که سونی موفق به فروش بسیار بیشتر PS4 نسبت به Xbox One شده است. خب این موضوع شاید درست باشد، اما بر اساس صحبت‌های آقای بلِیک یورگِنسِن، عملکرد هر دو شرکت در نسل جدید بسیار خوب بوده و بهتر نیز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال