شایعه: PS4 Neo اواسط شهریورماه معرفی خواهد شد

همگی می‌دانیم که سونی نسخه‌ی جدیدی از کنسول نسل هشتمی خود را تحت عنوان Neo عرضه خواهد کرد و این مطلب قبل از رویداد E3 به طور رسمی توسط ژاپنی‌ها تایید شد. حالا خبر رسیده است که برخلاف انتظارات، این کنسول در رویداد بازی‌های رایانه‌ای توکیو موسوم به Tokyo Games Show معرفی نخواهد شد و […]

همگی می‌دانیم که سونی نسخه‌ی جدیدی از کنسول نسل هشتمی خود را تحت عنوان Neo عرضه خواهد کرد و این مطلب قبل از رویداد E3 به طور رسمی توسط ژاپنی‌ها تایید شد. حالا خبر رسیده است که برخلاف انتظارات، این کنسول در رویداد بازی‌های رایانه‌ای توکیو موسوم به Tokyo Games Show معرفی نخواهد شد و سونی به طور اختصاصی در رویدادی در شهر نیویورک در 17ام شهریورماه این کنسول را به طور رسمی معرفی می‌کند.

براساس نوشته‌های وب‌سایت فرانسوی  Game Blog، سونی می‌خواهد در شهریورماه این کنسول را به طور رسمی نمایان کند. این در حالی است که همگی انتظار داشتند در رویداد بازی‌های رایانه‌ای شهر توکیوی ژاپن این کنسول معرفی شود اما سونی کمی از خانه‌ی خود دور خواهد شد و پلی استیشن 4 Neo را در نیویورک آمریکا معرفی خواهد کرد. این مطلب با گفته‌های قبلی مدیر وب‌سایت مطرح Gamespot همخوانی دارد؛ مدیر وب‌سایت گیم‌اسپات نیز در گذشته اعلام کرده بود سونی برای معرفی کنسول میان‌نسلی خود رویدادی اختصاصی را برگزار خواهد کرد.

مجله‌ی معتبر  Wall Street Journal نیز در خبری دیگر اذعان داشت که پلی استیشن 4 نئو تنها کنسول معرفی شده توسط سونی در شهریورماه نخواهد بود و نسخه‌ی Slim پلی استیشن 4 نیز در همین رویداد اختصاصی به نمایش گذاشته خواهد شد. درهرصورت، زمان زیادی طول نخواهد کشید تا از صحت این قضایا مطمئن شویم و ببینیم آیا به راستی سونی دو کنسول را در رویداد اختصاصی نیویورک معرفی می‌کند یا خیر؟ چناچنه احتمالا مستحضر هستید، ردموندی‌ها به تازگی از کنسول میان‌نسلی خود موسوم به ایکس باکس وان S رونمایی کرده‌اند و سونی نیز برای رقابت با این کنسول باید کنسول میان‌نسلی جدید خود را معرفی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال