به‌روزرسانی PS4 مشکلات WiFi را برای برخی از کاربران به همراه داشته است

به‌روز رسانی نسخه‌ی 4.5 پلی‌استیشن 4 بیش از دو هفته است که برای این کنسول منتشر شده اما به نظر می‌رسد این به‌روز رسانی باعث عدم دسترسی برخی از کاربران به اینترنت شده است و مشکلات WiFi را برای آن‌ها به همراه داشته است. براساس گزارشی که برخی از کاربران در وب‌سایت رسمی سونی اعلام […]

به‌روز رسانی نسخه‌ی 4.5 پلی‌استیشن 4 بیش از دو هفته است که برای این کنسول منتشر شده اما به نظر می‌رسد این به‌روز رسانی باعث عدم دسترسی برخی از کاربران به اینترنت شده است و مشکلات WiFi را برای آن‌ها به همراه داشته است. براساس گزارشی که برخی از کاربران در وب‌سایت رسمی سونی اعلام کرده‌اند، این به‌روزرسانی باعث شده تا دسترسی آن‌ها به بخش WiFi کنسول به طور کامل قطع شود.

سونی نیز در وب‌سایت رسمی خود به کاربران پاسخ مشکل آن‌ها را داده اما به نظر می‌رسد این مشکل برای برخی از کاربران هنوز به طور کامل برطرف نشده است. این ماجرا به جایی کشیده شده که حتی برخی از کاربران اقدام به خرید دانگل جداگانه‌ی وای‌فای برای کنسول خود کرده‌اند و به نظر می‌رسد که تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

سونی در تماس با وب‌سایت Engadget اعلام کرده که از این مشکل آگاه است و به زودی برای رفع این مشکل راه‌حل جدیدی را ارائه خواهد داد. پس به نظر می‌رسد طی روزهای آینده برای رفع مشکلات به‌روز رسانی 4.5، باید منتظر به‌روز رسانی جدیدی برای کنسول پلی‌استیشن 4 باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال