پرتاب سایکی به روز ۱۲ اکتبر موکول شد

ناسا در جلسه اعلام کرد تاریخ پرتاب سایکی روز ۱۲ اکتبر در نظر گرفته شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا به همراه اسپیس ایکس برای پرتاب کردن ماموریت سایکی با کمک موشک فالکون هوی تاریخ ۱۲ اکتبر را انتخاب کردند. این موشک قرار است از مرکز فضایی کندی پرتاب شود. […]

ناسا در جلسه اعلام کرد تاریخ پرتاب سایکی روز ۱۲ اکتبر در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ناسا به همراه اسپیس ایکس برای پرتاب کردن ماموریت سایکی با کمک موشک فالکون هوی تاریخ ۱۲ اکتبر را انتخاب کردند. این موشک قرار است از مرکز فضایی کندی پرتاب شود.

تا آن زمان ناسا و تیم این ماموریت فرصت خواهند داشت تا بررسی‌های بیشتری را روی بخش‌هایی از قبیل کنترل سوخت گاز سرد نیتروژن در این فضاپیما انجام دهند. این سوخت می‌تواند هدایت وسیله نقلیه را با هدف جهت دادن به فضاپیما و مدیریت حرکت آن مورد استفاده قرار دهد.

همچنین در زمان باقیمانده تا پرتاب می‌توان برخی از پارامترهای دیگر مانند کارکرد رانشگرها در محدوده دما را نیز مورد بررسی قرار داد. اطمینان از کارکرد درست این بخش در بلند مدت ضروری است و فعالیت‌های راستی‌آزمایی آن می‌تواند شامل اجرای مجدد شبیه سازها و همچنین بررسی تنظیمات دقیق طبق پارامترها و دیگر رویه‌های پرواز باشد.

ناسا به همراه اسپیس ایکس و مدیران تیم ماموریت سایکی در روز ۲۸ سپتامبر در مرکز فضایی کندی با یکدیگر ملاقات کردند. در این ملاقات آمادگی لازم برای فعالیت‌های آماده‌سازی پرتاب نهایی بررسی و تایید شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال