انتشار طرح مفهومی یک کشتی لوکس با الهام از خانه های روم باستان

یک شرکت هلندی به نام ون گیست دیزاین قصد دارد با استفاده از طرح های مربوط به خانه های یک طبقه روم باستان یک کشتی لوکس به نام Domus بسازد. انرژی این کشتی نیز از منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد تا بتواند علاوه بر استفاده بهینه از فضا بهترین ترکیب ممکن را نیز ارائه کند. […]

یک شرکت هلندی به نام ون گیست دیزاین قصد دارد با استفاده از طرح های مربوط به خانه های یک طبقه روم باستان یک کشتی لوکس به نام Domus بسازد. انرژی این کشتی نیز از منابع تجدیدپذیر تامین خواهد شد تا بتواند علاوه بر استفاده بهینه از فضا بهترین ترکیب ممکن را نیز ارائه کند.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کشتی ساخته شده توسط شرکت Van Geest Design می‌تواند به دلیل طراحی خاص خود فضای زیادی را به مسافران ارائه کند. نام این کشتی از کلمه خانه گرفته شده و در آن نیز یک اتاق مرکزی در وسط قرار دارد که می تواند بخش های مختلف را به یکدیگر متصل کند. مساحت این کشتی حدود ۲۶۰۰ متر مربع خواهد بود که در آن دو عرشه و شش کابین مهمان ساخته می شود. هم چنین مکان هایی مانند سالن سینما، باشگاه ورزشی، کافی شاپ و استخر نیز در این کشتی قرار دارد.

 طراحی Domus از خانه های روبه باستان الهام گرفته شده و در طراحی آن راب دویل دیزاین نیز مشارکت داشته است.همچنین در آن یک اتاق همانند چشمه های معدنی برای کسب آرامش ساکنان طراحی شده است. فناوریهای مدرن بسیاری در این کشتی استفاده خواهد شد. به گفته ون گیست کشتی Domus اولین کشتی ۷۵۰ تونی است که به دلیل استفاده از از انرژی هایی مانند خورشید و آب و همچنین سلول های سوخت هیدروژن هیچگونه آلودگی ای تولید نخواهد کرد. انرژی خورشید در طول روز در این کشتی ذخیره می شود و در شب با استفاده از باتری می تواند به کار خود ادامه دهد. با استفاده از بادبان نیز می توان از قدرت باد استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال