انتشار تصاویر اولیه از ساعت پیکسل واچ گوگل با طراحی مدور

طبق تصاویر اولیه منتشر شده از پیکسل واچ گوگل توسط جان پراسر، این ساعت هوشمند طراحی مدور داشته و در آن از Wear OS استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات مختلفی در مورد عرضه ساعت هوشمند گوگل منتشر شده بود. اما اکنون افشاگر فناوری به نام […]

طبق تصاویر اولیه منتشر شده از پیکسل واچ گوگل توسط جان پراسر، این ساعت هوشمند طراحی مدور داشته و در آن از Wear OS استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعات مختلفی در مورد عرضه ساعت هوشمند گوگل منتشر شده بود. اما اکنون افشاگر فناوری به نام جان پراسر، اولین تصاویر رندر این ساعت‌هوشمند را منتشر کرده است. در این تصویر علاوه بر طراحی آن می‌توان از برخی جزئیات در مورد قابلیتهای آن نیز اطلاع یافت. پیش از این تصور می‌شد در مراسم پیکسل ۳ گوگل در سال ۲۰۱۸ از این ساعت رونمایی شود. اما چنین اتفاقی نیفتاد.

 اکنون و پس از گذشت سه سال هنوز این شرکت اطلاعیه رسمی در مورد عرضه این ساعت هوشمند منتشر نکرده است. اما تصاویر منتشر شده نشان می دهد گوگل هنوز مشغول کار روی این ساعت هوشمند است. به همراه تصاویر توضیحاتی شرح داده شده که نشان می دهد این تصاویر یک طراحی کامل از محصول واقعی بوده است.

در ویدیوی منتشر شده توسط جان پراسر ساعت هوشمند گوگل صفحه نمایش دایره ای با حاشیه ای اندک داشته و احتمالاً از Wear OSاستفاده می کند. به نظر می‌رسد گوگل پیکسل واچ بیست بند مختلف داشته باشد. ممکن است گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان به نام Google I/O از جزئیات این ساعت هوشمند اطلاعات دقیق تری را منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال