انتشار تصاویر مربوط به دکمه ویرایش توییتر و نحوه عملکرد آن

تصاویری منتسب به دکمه ویرایش توییتر منتشر شده است که تا حدودی نحوه عملکرد این قابلیت را نیز نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اضافه شدن قابلیت ویرایش در توییتر از سالها پیش مورد توجه کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. آنها بارها درخواست کرده اند تا این قابلیت برای […]

تصاویری منتسب به دکمه ویرایش توییتر منتشر شده است که تا حدودی نحوه عملکرد این قابلیت را نیز نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اضافه شدن قابلیت ویرایش در توییتر از سالها پیش مورد توجه کاربران این شبکه اجتماعی بوده است. آنها بارها درخواست کرده اند تا این قابلیت برای ویرایش توییت ها در این پلتفرم استفاده شود. در نهایت نیز توییتر این درخواست را تایید کرد و اکنون تصاویری از طراحی آن در دسترس است.

وب سایت 9to5google تصاویری از قابلیت ویرایش توییتر توسط دیلان روسل به نمایش گذاشته است که نحوه عملکرد این دکمه را نیز نشان می‌دهد. پیش از این نیز توییتر در پنجم آوریل از ارایه این ویژگی طی چند ماه آینده به صورت آزمایشی خبر داده بود. در اعلامیه حساب رسمی توییتر آمده است: در ماه های آینده آزمایش هایی برای قابلیت ویرایش در توییتر بلو آغاز می شود تا کارکرد آن و همچنین درستی عملکرد این قابلیت مورد آزمایش قرار بگیرد. قرار است در منوی کناری هر توییت دکمه‌ای با عنوان ویرایش توییت در اختیار کاربران قرار بگیرد که با کمک آن می‌توان محتوای توییت را ویرایش کرد.

 همچنین امکان اصلاح اشتباهات تایپی ایا اضافه کردن به توئیت نیز با کمک این قابلیت وجود دارد. البته هنوز این قابلیت برای همه کاربران فعال نشده و در صورت استفاده از آن پیام خطایی مشاهده می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال