انتشار تصاویر واقعی از گوشی های تاشو زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴

پیش از مراسم رسمی گلکسی آنپکد تصاویر واقعی از گوشی های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ 4 به صورت واقعی منتشر شده است که نشان می‌دهد طرح و مشخصات آن کاملاً شبیه رندرهای منتشر شده آنها است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد برگزار […]

پیش از مراسم رسمی گلکسی آنپکد تصاویر واقعی از گوشی های گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ 4 به صورت واقعی منتشر شده است که نشان می‌دهد طرح و مشخصات آن کاملاً شبیه رندرهای منتشر شده آنها است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مراسم آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۹ مرداد برگزار خواهد شد. پیش از برگزاری نیز جزئیات و خبرهای مختلفی در مورد محصولات سامسونگ که در این مراسم معرفی می‌شود منتشر شد. حتی پیش از رونمایی تصاویر واقعی از گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ نیز دیده شده است. این تصاویر توسط یک حساب کاربری در توئیتر به نام Noh_tech به اشتراک گذاشته شد. هنوز مشخص نیست که این حساب کاربری عکس های منتشر شده را از کجا آورده است.

 گوشی های تاشو کاملاً با مشخصات رندر های خود که پیش از این توسط سامسونگ منتشر شده بود مطابقت دارد. این دو گوشی ظاهری شبیه به نسل قبل خواهند داشت. تنها شاهد تغییرات جزئی در طراحی آن هستیم. گلکسی زد فولد ۴ دارای طراحی تک لولا است که نسبت به نسل قبلی خود دارای صفحه نمایش بیرونی عریض تر خواهد بود. همچنین فرورفتگی وسط نمایشگر داخلی نیز کمتر شده است که با گزارش های قبلی در مورد کاهش چروک صفحه نمایش تاشو مطابقت داشته است. پیش از این تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شده بود که نشان می‌داد این محصول لولاهای نازک تری نسبت به مدل قبلی خود خواهد داشت. همچنین صفحه نمایش بیرونی آن بزرگتر شده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ طراحی گوشی های تاشو نسل جدید خود را همراه با تغییراتی اصلاح کرده است و برخی تغییرات مهم نیز در مشخصات فنی آن ایجاد شده است. سامسونگ در هر دو گوشی تاشو از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام استفاده کرد تا بتواند قدرت پردازشی این گوشی ها را افزایش دهد. همچنین دوربین های پشتی جدید نیز در گلکسی زد فولد ۴ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در زد فلیپ ۴ نیز باتری و سرعت شارژ نیز نسبت به نسل قبلی بهبودهایی داشته است.