این اولین ساب‌ووفر مچی دنیاست که بیس را به روی دستانتان می‌آورد!

آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که به صدای بیس علاقه زیاده داشته و همیشه از این قابلیت صوتی استفاده می‌نمایید؟ آیا شما نیز به تولیدات افرادی همچون Chris Ziegler که در این صنعت فعالیت دارند علاقه‌مند هستید؟ در هر صورت می‌توانید هم اینک حس بودن در کنسرت‌های این افراد را به صورتی شخصی تجربه […]

آیا شما نیز از جمله افرادی هستید که به صدای بیس علاقه زیاده داشته و همیشه از این قابلیت صوتی استفاده می‌نمایید؟ آیا شما نیز به تولیدات افرادی همچون Chris Ziegler که در این صنعت فعالیت دارند علاقه‌مند هستید؟ در هر صورت می‌توانید هم اینک حس بودن در کنسرت‌های این افراد را به صورتی شخصی تجربه نمایید. شاید در ابتدای کار خیال کنید که این موضوع نمی‌تواند حقیقت داشته باشد اما می‌بایست این طور اذعان کرد که یک کیک‌استارتر گجت‌ها با نام Lofelt قصد دارد این موضوع را دنبال کرده و محصول جدیدی را در این حوزه تولید نماید. این محصول که Basslet نام خواهد داشت مچ‌بندی است که البته خود به شکل یک ساب‌ووفر پوشیدنی عمل خواهد کرد. با استفاده از این دستگاه جدید می‌توانید با تمامی اعضای بدن خود صدای بیس موزیک خود را تجربه کرده و این در حالی است که هیچ صدمه‌ای به کیفیت نهایی موزیک و اصوات آن وارد نخواهد شد.

شرکت Lofelt مدعی است که مچ بند Basslet با یک بار شارژ کامل می‌تواند به مدت شش ساعت دوام آورده و از طرفی می‌تواند با استفاده از یک آداپتور با نام sender در کنسرت‌ها نیز کار کند. sender را می‌توانید میان هدفون خود و هر چیز دیگری که دارای سوکت جک 3.5 میلی‌متری باشد متصل نمایید. در حقیقت این به آن معنا است که در این حالت می‌بایست یک دانگل دیگر را نیز با خود حمل نمایید. البته به احتمال زیاد به دلیل تغییرات به وجود آمده این دانگل با آیفون‌های جدید کار نخواهد کرد و یا این که در صورت ضرورت می‌بایست از دو دانگل برای این منظور استفاده نمایید. این گجت جدید که قرار است علاقه‌مندان به موسیقی را به سمت خود بکشاند، با استفاده از ویژگی خاص خود مسلما در این حوزه موفق خواهد شد. البته می‌بایست به این موضوع نیز اشاره داشت که در صورت تمایل به تجربه این حس جدید باید تقربیا 112 دلار را به این کیک‌استارتر بپردازید تا بتوانید در اولین وهله فروش این گجت در ماه دسامبر صاحب یکی از آنها شوید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال