کوالکام از دولت آمریکا درخواست کرد تا تحریم فروش چیپست به هواوی را لغو کند

کوالکام از دولت آمریکا خواسته است تا مجوز فروش چیپست های سری اسنپدراگون به هواوی را صادر کند. این شرکت معتقد است در صورت عدم فروش چیپست به هواوی، شرکت های های رقیب قادر خواهند بود از این شرکت پیشی گرفته و بدین ترتیب صنعت آمریکا متضرر خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

کوالکام از دولت آمریکا خواسته است تا مجوز فروش چیپست های سری اسنپدراگون به هواوی را صادر کند. این شرکت معتقد است در صورت عدم فروش چیپست به هواوی، شرکت های های رقیب قادر خواهند بود از این شرکت پیشی گرفته و بدین ترتیب صنعت آمریکا متضرر خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از وال استریت ژورنال، کوالکام تقاضانامه ای را به دولت اعطا کرده و در آن درخواست لغو محدودیت‌های فروش پردازنده‌های اسنپدراگون به هواوی کرده است.

کوالکام در توضیحات خود گفته است عدم فروش به هواوی مانع دستیابی این شرکت به تجهیزات سخت افزاری نخواهد شد و تنها درآمدزایی شرکت‌های آمریکایی را کاهش خواهد داد. زیرا این شرکت چیپست های خود را می تواند از طریق سایر شرکت های رقیب مانند مدیاتک و سامسونگ تهیه کند. لغو تحریم فروش، به این شرکت کمک می‌کند تا شرکت‌های آمریکایی نیز بتوانند در آمدزایی کنند.

استیو مالنکوف، موسس کوالکام معتقد است این شرکت آمادگی دارد تا محصولاتشان را به هر تولید کننده موبایل از جمله هواوی بفروشد و تحریم هواوی کاهش توسعه بازار فناوری ارتباطی 5G را به دنبال خواهد شد. پیش از این شرکتهایی مانند ایتنل و میکرون نیز از قانون تحریم هواوی کنار گذاشته شدند. در نتیجه کوالکام نیز تلاش کرده است تا مانند آن شرکت ها تقاضایش را مطرح و به موفقیت برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال