پیش بینی کوالکام از کاهش فروش گوشی با درصد کاهشی پایین

کوالکام پیش بینی کرد احتمالا در سال آینده فروش گوشی با کاهش بسیار مواجه خواهد بود. طبق ادعای این کمپانی میزان درصد کاهش دو رقمی خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوالکام در گزارش درآمد سالیانه خود ضمن اعلام میزان درآمد این شرکت، پیش بینی خود را در زمینه فروش گوشی […]

کوالکام پیش بینی کرد احتمالا در سال آینده فروش گوشی با کاهش بسیار مواجه خواهد بود. طبق ادعای این کمپانی میزان درصد کاهش دو رقمی خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوالکام در گزارش درآمد سالیانه خود ضمن اعلام میزان درآمد این شرکت، پیش بینی خود را در زمینه فروش گوشی در سال ۲۰۲۲ کاهش خواهد یافت. این شرکت به عنوان تامین کننده تراشه و مودم در جهان در جدیدترین گزارش خود شرایط نامعلوم اقتصادی را دلیل کاهش بیش از حد فروش گوشی دانست. به گفته این شرکت کاهش تقاضا و همچنین محدودیت های عرضه در صنعت نیمه رسانا باعث شد تا موجودی افزایش یابد. بدین ترتیب حتی بزرگترین مشتریان نیز مجبورند تا موجودی خود را کاهش دهند.

سامسونگ و اپل از بزرگترین مشتریان کوالکام محسوب می شوند که از تراشه های این شرکت در محصولات خود استفاده می کنند. گزارش های این دو شرکت نشان می دهد دچار مشکل فروش ناکافی هستند و گوشی ها در انبار این شرکت ها قرار دارد. درآمد اپل از فروش آیفون ها نیز کمتر از میزان تخمین زده بود که نشان دهنده فروش کمتر این شرکت است.

بنظر می رسد این کاهش فروش در فصل بحرانی تعطیلات نیز ادامه خواهد داشت. به گفته کوالکام افزایش موجودی آنها برای ۸ تا ۱۰ هفته است اما احتمالا حل این مشکل ممکن است چند فصل ادامه داشته باشد.‌

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال