رونمایی کوالکام از تراشه جدیدی برای ساعت های هوشمند با عملکردی بسیار سریعتر از تراشه های موجود

کوالکام دو تراشه جدید در حال ساخت دارد که به زودی برای ساعت های هوشمند عرضه خواهد شد. این تراشه ها در مقایسه با تراشه های قبلی از سرعت عملکرد بالاتری برخوردار خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه های کوالکام که در ساعت های هوشمند اپل مورد استفاده قرار می […]

کوالکام دو تراشه جدید در حال ساخت دارد که به زودی برای ساعت های هوشمند عرضه خواهد شد. این تراشه ها در مقایسه با تراشه های قبلی از سرعت عملکرد بالاتری برخوردار خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه های کوالکام که در ساعت های هوشمند اپل مورد استفاده قرار می گیرند از زمان عرضه این ساعت ها تا کنون پیشرفت واقعی نداشته و بازده انرژی ضعیفی نیز دارند. از طرفی سامسونگ به عنوان رقیب حاضر در این بازار با اگزینوس W920 در گلکسی واچ ۴ توانست عملکرد بهتری را در ساعت های هوشمند ایجاد کند.

 به همین دلیل اکنون کوالکام تراشه های پیشرفته تری را برای ساعت های هوشمند عرضه خواهد کرد. با توجه به تیزر منتشر شده از کوالکام احتمالاً تراشه های جدید این شرکت با فرایند ساخت مدرن عرضه خواهند شد. این دو تراشه با نام هایSnapdragon Wear 5100 و +Snapdragon Wear 5100 با فرایند 4 نانومتری ساخته شده اند. در حالیکه تراشه اگزینوس W920 سامسونگ با فرایند 5 نانومتری ساخته شده است.

در صورتی که این تراشه های جدید واقعاً بر پایه فرایند چهار نانومتری ساخته شده باشد با مقایسه آن با تراشه S7 اپل با فرآیند ۷ نانومتری و تراشه +Snapdragon Wear 4100 کوالکام با فرآیند ۱۲ نانومتری با یک محصول سریع به همراه طول عمر باتری بالا مواجه هستیم. به این ترتیب در آینده در حوزه ساعت های هوشمند شاهد پیشرفت های در خور توجه خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال