درآمد کوالکام در سه ماهه پایانی ۲۰۲۱ پیشتازی این شرکت در ساخت تراشه را نشان می دهد

طبق گزارش های منتشر شده کوالکام در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ توانست درآمدی بالغ بر ۹.۳ میلیارد دلار دست بیاورد. با وجود کمبود تراشه این درآمد بالا نشان‌دهنده پیشتازی این شرکت در صنعت تولید تراشه محسوب می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیر کوالکام از فروش سه ماهه پایانی […]

طبق گزارش های منتشر شده کوالکام در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۱ توانست درآمدی بالغ بر ۹.۳ میلیارد دلار دست بیاورد. با وجود کمبود تراشه این درآمد بالا نشان‌دهنده پیشتازی این شرکت در صنعت تولید تراشه محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشی که اخیر کوالکام از فروش سه ماهه پایانی سال خود منتشر کرده است نشان می دهد این شرکت علیرغم کمبود مواد اولیه توانسته پیشتاز صنعت تولید تراشه باشد. مدیران این شرکت انتظار دارند در ماه‌های پایانی سال نیز این درآمد به ۱۰ میلیارد دلار .

 طی گزارشی که این شرکت منتشر کرده است کمبود قطعات نیمه هادی مانعی برای این شرکت در پیشتازی صنعت فروش تراشه نبوده است. شرکت کوالکام در سال ۲۰۲۱ توانست تاکنون به درآمدی بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار برسد. پیش بینی مسئولان این شرکت از کل درآمد سه ماهه پایانی سال حدود ۹.۲ میلیارد دلار است و ممکن است کمی کمتر یا بیشتر از این مقدار باشد. درآمد این شرکت در سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه قبلی رشد قابل توجهی داشته و نسبت به سال ۲۰۲۰ حدود ۱۲ درصد نیز افزایش پیدا کرده است.

شرکت کوالکام اولین و بهترین شرکت تولید کننده تراشه در گوشی‌های اندرویدی و یا دیگر وسایل الکترونیک محسوب می شود. این شرکت با وجود تمامی موانع همچنان پیشتاز این صنعت بوده و رشد آن طی سال های آینده نیز ادامه دار خواهد بود. کریستیانو آمون مدیر عامل این شرکت در توییت اخیر خود از پیشتازی در این صنعت ابراز خرسندی کرده و گفته است که علاوه بر کمبود قطعات نیمه هادی با چالش دیگری به عنوان رقابت با سامسونگ و گوگل در ساخت تراشه های جدید نیز مواجه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال