رویداد اسنپدراگون کوالکام در تاریخ ۲ آبان برگزار می‌شود

کوالکام اعلام کرد مراسم اسنپدراگون Summit در تاریخ ۲ تا ۴ آبان برگزار خواهد شد. در این رویداد از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی می‌شود. به گفته کوالکام قدرت پرچمدار های نسل بعدی اندروید توسط این تراشه تامین خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوالکام زمان برگزاری رویداد خود را […]

کوالکام اعلام کرد مراسم اسنپدراگون Summit در تاریخ ۲ تا ۴ آبان برگزار خواهد شد. در این رویداد از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی می‌شود. به گفته کوالکام قدرت پرچمدار های نسل بعدی اندروید توسط این تراشه تامین خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کوالکام زمان برگزاری رویداد خود را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت اسنپدراگون Summit زودتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد. در این رویداد تراشه پرچمدار بعدی این شرکت و گوشی های اندروید آینده معرفی خواهد شد.

طبق گذشته رویداد کوالکام در هاوایی برگزار می‌شود. تاکنون در مورد نسل بعدی تراشه های این شرکت گزارش های مختلفی منتشر شده است. احتمالا این پرچمدار جدید نیز با عملکرد بالا و مصرف انرژی بهینه عرضه میشود. دلیل آن نیز تمرکز شرکت ARM روی مصرف بهینه انرژی در نسل جدید تراشه های پردازشی اش است.

طبق شایعاتی که در مورد پرچمدار بعدی کوالکام منتشر شده با وجود پیکربندی ۱+۲+۲+۳ در اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نسل ۲ این بار با پیکربندی ۱+۵+۲ هسته روبرو خواهیم بود. با این معماری عملکرد این تراشه و قدرت پردازشی آن به نحو موثری افزایش خواهد داشت.

در صورت صحت شایعات منتشر شده در مورد پیکربندی این تراشه احتمالا یک هسته اصلی Cortex X4 بهمراه ۵ هسته Cortex A720 و ۲ هسته کم مصرف Cortex A520 خواهد داشت. در صورت استفاده از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۵۰ احتمالا ۱۰ مگابایت حافظه کش به جای ۸ مگابایت حافظه L3 در این تراشه خواهد بود.

طبق گزارش های قبلی گوشی شیائومی ۱۴ اولین گوشی مجهز به تراشه جدید کوالکام است که به بازار عرضه می‌شود. گوشی بعدی نیز ممکن است گلکسی S24 باشد. باید منتظر انتشار گزارش های بیشتر در مورد این تراشه باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال