کوالکام و معرفی پردازنده 5جی Snapdragon XR2

شرکت کوالکام هر سال رویداد سالیانه کوالکام سامیت را در هاوایی برگزار می کند. به تازگی نیز این رویداد در چند روز برگزار شده و در آن چندین مدل پردازنده 5G رونمایی شده است. گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، کوالکام که شرکت برجسته در تولید پردازنده موبایلی شناخته می شود، به تازگی چیپ 5جی […]

شرکت کوالکام هر سال رویداد سالیانه کوالکام سامیت را در هاوایی برگزار می کند. به تازگی نیز این رویداد در چند روز برگزار شده و در آن چندین مدل پردازنده 5G رونمایی شده است.

گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، کوالکام که شرکت برجسته در تولید پردازنده موبایلی شناخته می شود، به تازگی چیپ 5جی Snapdragon XR2 را برای کاربری واقعیت ترکیبی معرفی کرد.

به گفته کوالکام Snapdragon XR2 در مقایسه با مدل قبل 1.5 برابر گرافیک بهتر و 3 برابر نرخ پیکسل بیشتر دارد. همچنین می تواند از پنل صفحه نمایش 3Kx3K با نرخ تجدید 90 هرتزی پشتیبانی کرده و شامل صفحه نمایش 8K/60fps یا 4K/120fps می شود.

این چیپ که در واقع پلتفرم جدید محسوب می شود، می تواند همزمان به پشتیبانی هفت دوربین بپردازد که دید گسترده ای را برای کاربران هدست‌های نسل جدید رقم می زند.

پردازنده Snapdragon XR2 با مودم یکپارچه 5G همراست و از AI هم بهره می برد. جزئیات دقیق این چیپ پلتفرمی کوالکام در دست نیست و انتظار داریم نسل بعدی هدست های واقعیت ترکیبی ، دستگاه های قوی تر و بهتری نسبت به نسل فعلی باشند.

گفتنیست که با پردازنده Snapdragon XR2، شاهد عرضه هدست های واقعیت ترکیبی با سخت افزار یکپارچه قدرتمند خواهیم بود.

جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال