Quantum Break برای PC نیز عرضه خواهد شد؛ برای اجرای بازی به سیستمی قدرتمند نیاز دارید!

شاید تا کنون کاربران دلیل مشخصی برای پیش‌خرید بازی‌ها نداشتند و تنها از تخفیف‌هایی که سازندگان در نظر می‌گیرند، بهره‌مند می‌شوند. اما حالا می‌توانیم بگوییم که یک دلیل بسیار خوب و چیزی فراتر از تخفیف پولی برای انجام پیش‌خرید یک بازی وجود دارد. اخیرا مایکروسافت و Remedy اعلام کرده‌اند که کاربران می‌توانند با پیش‌خرید نسخه‌ی Xbox […]

شاید تا کنون کاربران دلیل مشخصی برای پیش‌خرید بازی‌ها نداشتند و تنها از تخفیف‌هایی که سازندگان در نظر می‌گیرند، بهره‌مند می‌شوند. اما حالا می‌توانیم بگوییم که یک دلیل بسیار خوب و چیزی فراتر از تخفیف پولی برای انجام پیش‌خرید یک بازی وجود دارد.

اخیرا مایکروسافت و Remedy اعلام کرده‌اند که کاربران می‌توانند با پیش‌خرید نسخه‌ی Xbox One از بازی Quantum Break، آن را به صورت رایگان برای PC و دریافت نمایند. همچنین همراه با این بازی، عنوان Alan Wake به همراه تمامی DLC های داستانی بازی نیز به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران نیز باید این عنوان را از تاریخ 29 مارس تا 4 آوریل انجام دهند تا از این ویژگی‌های بسیار خوبی که مایکروسافت برای کاربران در نظر گرفته است، بهره‌مند گردند.

موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که حالا ما مطمئن شده‌ایم که عنوان بزرگ Quantum Break قرار است برای پلتفرم PC نیز عرضه گردد. دلیل ایکه این شرکت و توسعه‌دهنده‌ی آن، Remedy، عرضه شدن این بازی بزرگ برای PC را به این شکل اعلام کرده‌اند نیز بسیار عجیب است چرا که خبر عرضه شدن این بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر معمولا اهمیت بسیار زیادی دارد و با بیانه‌ای رسمی از سوی سازندگان منتشر می‌شود.

حال جالب‌ است بدانید که سیستم مورد نیاز این بازی نیز به صورت رسمی توسط سازندگان اعلام شده است! عنوان Quantum Break می‌تواند یکی از بهترین‌های 2016 باشد و گرافیک فوق‌العاده بالایی که این بازی دارد نیز چیزی نیست که یک سیستم ارزان‌قیمت بتواند از پس اجرای آن برآید.

اینطور که Remedy اعلام کرده، کاربران برای اجرای این بازی با حداقل تنظیمات به پردازنده Intel Core i5 4460 یا AMD FX-6300، کارت گرافیک Nvidia GTX 760 یا AMD R7 260X به همراه 8 گیگابایت حافظه‌ی رم نیاز داشته که نشان می‌دهد با عنوانی سنگین روبه‌رو هستیم. برای اجرای بازی با بهترین شرایط و تنظیمات نیز کاربران باید پردازنده‌ی Intel Core i7 4690 (یا مشابه آن از سری پردازنده‌های AMD) و کارت گرافیک GTX 970 یا R9 390 به همراه 16 گیگابایت حافظه‌ی رم داشته باشند. البته باید اشاره کنیم که این شرکت یک سیستم بسیار قدرتمند نیز برای اجرای بازی در بهترین حالت خود را نیز اعلام کرده که شاید دلیل اصلی اعلام آن مشخص نباشد چرا که سازندگان کارت گرافیک GTX 980 Ti و پردازنده‌ی Intel Core i7 4790 را برای آن در نظر گرفته‌اند، قطعاتی که تنها خود بیش از 900 دلار قیمت دارند!

عنوان بزرگ Quantum Break قرار است در تاریخ 17 فروردین سال آینده برای PC و Xbox One عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال