زمان نمایش ریلز در اینستاگرام تا ۹۰ ثانیه افزایش یافت

متا ویژگی های جدیدی را برای اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرده است. این شرکت در رقابت با تیک تاک قصد دارد همچنان به بهبود شبکه های اجتماعی خود ادامه دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا دو ویژگی جدید به فیسبوک و اینستاگرام اضافه کرده است. از این پس کلیه کاربران در […]

متا ویژگی های جدیدی را برای اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرده است. این شرکت در رقابت با تیک تاک قصد دارد همچنان به بهبود شبکه های اجتماعی خود ادامه دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا دو ویژگی جدید به فیسبوک و اینستاگرام اضافه کرده است. از این پس کلیه کاربران در اینستاگرام می توانند ویدیوهای ریلز را در ۹۰ ثانیه مشاهده کنند. همچنین ویژگی Sound Sync نیز در فیسبوک قابل استفاده خواهد بود.

 پست جدید متا در وبلاگ فیسبوک نشان می دهد هم‌اکنون قابلیت ریلز در اینستاگرام به ویژگی هایی مانند نظرسنجی، ایموجی و مسابقه مانند استوری ها مجهز شده است. به گفته متا این ویژگی‌ها می‌تواند تعامل کاربران را همانند استوری ها افزایش دهد. از مهمترین ویژگی جدید ریلز امکان اضافه کردن صدای کاربر یا هر صدای پس زمینه دیگر برای ویدیوها خواهد بود. علاوه بر آن اینستاگرام از طریق قالب های مشخص به کاربران کمک می کند ویدئوهای خود را راحت تر ایجاد کنند.

 همچنین مدت زمان ویدیو های ریلز نیز به ۹۰ ثانیه افزایش یافته است که نسبت به گذشته ۳۰ ثانیه افزایش داشته است. با این وجود در مقایسه با تیک تاک که امکان ساخت ویدیوهای ۱۰ دقیقه ای را برای کاربران فراهم می کند همچنان محدود است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال