همکاری ری بن و فیسبوک برای ساخت عینک واقعیت افزوده

فیسبوک قرار است دو عینک واقعیت افزوده جدید با اسم رمزهای اُریون و استلا بسازد. فیسبوک این دو عینک را با همکاری برند مشهور شرکت لوکسوتیکا و سازنده عینک های ری بن میسازد. مدت هاست فیسبوک در تلاش برای ساخت عینک هوشمندی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

فیسبوک قرار است دو عینک واقعیت افزوده جدید با اسم رمزهای اُریون و استلا بسازد. فیسبوک این دو عینک را با همکاری برند مشهور شرکت لوکسوتیکا و سازنده عینک های ری بن میسازد.

مدت هاست فیسبوک در تلاش برای ساخت عینک هوشمندی با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از CNBC ، فیسبوک قصد دارد تا عینک واقعیت افزوده خود به نام  Orion را با قابلیت جایگزینی گوشی های همراه هوشمند بسازد. بطوری که کاربر بتواند بدون نیاز به گوشی به تماس های خود پاسخ دهد و تمامی پیام ها را در صفحه کوچکی ببیند. دوربین کوچکی هم برای لایو استریم در آن تعبیه شده است تا کاربر بتواند تماس های تصویری را به اشتراک بگذارد. البته کمی از این قابلیت ها شبیه به گوگل‌گلس خواهد بود.

همکاری فیسبوک و برند مشهور شرکت لوکسوتیکا تنها برای ساخت عینک اریون نخواهد بود. آنها قرار است پس از عرضه عینک اوریون بین سالهای 2023 تا 2025 به تولید عینک هوشمند دیگری به نام استلا بپردازند.

فیسبوک امیدوار است بتواند عینک استلا را زودتر از Orion وارد بازار کند. و با همکاری با ری‌بن، به انحصار عینک‌های اسپکتکتلز اسنپ پایان دهد. این شرکت از سال 2018 در تلاش برای ساخت عینک افزوده است و با توجه به زمان عرضه این عینک ها ، ممکن است عینک واقعیت افزوده اپل زودتر به بازار بیاید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال