Razer با همکاری Maingear کامپیوترهای گیمینگ خود را معرفی کرد

شرکت Maingear آن‎قدر توانا نیست که توسط کاربران یک شرکت مهم برای ساخت کامپیوترهای گیمینگ بسیار پیشرفته محسوب ‎شود. این شرکت سازنده‎ی کامپیوترهای شخصی در همین رابطه با شرکت Rezer به منظور ساخت R1 Razer Edition ، یک کیس کامپیوتری با توان بالا، همکاری داشته است. شرکت Razer همان‎طور که می‎شود حدس زد، طراحی این […]

شرکت Maingear آن‎قدر توانا نیست که توسط کاربران یک شرکت مهم برای ساخت کامپیوترهای گیمینگ بسیار پیشرفته محسوب ‎شود. این شرکت سازنده‎ی کامپیوترهای شخصی در همین رابطه با شرکت Rezer به منظور ساخت R1 Razer Edition ، یک کیس کامپیوتری با توان بالا، همکاری داشته است. شرکت Razer همان‎طور که می‎شود حدس زد، طراحی این کیس را انجام داده است، یک کیس یکپارچه، بسیار جذاب و مملو از رنگ‎های سبز و باید به داشتن یک سیستم خنک‎کنندگی مایع هم اشاره کرد که با دریافت هزینه‎ی اضافی در کیس قرار داده می‎شود. حتی کابل‎های درون کیس فوق‎العاده مرتب است تا جریان هوا به شکل بهتری در جریان باشد و کاربران بیشتر تحت تاثیر قرار گیرند.

البته تمامی این‎ها هزینه‎ی خاص خودش را دارد. مدل پایه‎ی این کیس از 999 دلار شروع می‎شود و دارای یک پردازنده‎ی Core i5 با سرعت کلاک 3.2 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم، یک کارت گرافیک جی‎فورس GTX 1060 و هارد درایو 1 ترابایتی است. ولی اگر بتوانید بیشتر هزینه کنید با یک سیستم فوق‌‎العاده توانمند روبرو می‎شوید. شما می‎توانید کیس R1 Razer Edition خود را به سیستم خنک‎کنندگی مایع (که در بالا اشاره شد) و هم‎چنین یک پردازنده‎ی 10-core i7، دو کارت گرافیک جی‎فورس Titan X، 128 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی هیجان‎انگیزی نظیر یک درایو حالت جامد PCI Express با گنجایش 1.2 ترابایت، مجهز کنید. اگر مشتاق این هستید که شرکت Razer فراتر از همکاری با لنوو چه تجربه‎ای را در بحث بازی‎های دسکتاپی می‎تواند فراهم کند، به دنبال خریداری R1 باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال