رونمایی صندلی گیمینگ با قابلیت لرزش در نمایشگاه CES 2022

صندلی گیمینگ جدید ریزر یک نمونه اولیه تحت عنوان Enki Pro HyperSense خواهد بود که در آن یک موتور هپتیک در نزدیکی چرخ ها باعث ایجاد لرزش یا تکان کاربر میشود. این لرزش بسته به اتفاقات داخل بازی و فیلم ها انجام می گیرد. همچنین به دلیل وجود این موتور کاربران روی صندلی ممکن است […]

صندلی گیمینگ جدید ریزر یک نمونه اولیه تحت عنوان Enki Pro HyperSense خواهد بود که در آن یک موتور هپتیک در نزدیکی چرخ ها باعث ایجاد لرزش یا تکان کاربر میشود. این لرزش بسته به اتفاقات داخل بازی و فیلم ها انجام می گیرد. همچنین به دلیل وجود این موتور کاربران روی صندلی ممکن است حدود ۴ سانتیمتر و در پاسخ زمانی ۵ میلی ثانیه بالا یا پایین برده شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریزر با همکاری شرکت D-Box صندلی کامپیوتر معمولی خود را به ویژگی‌های جدیدی برای طرفداران بازی تبدیل کرده است. این همکاری کمک کرده تا قابلیت‌های حرکتی به صندلی اضافه شود. ویژگی های اصلی روی چرخ های صندلی پیاده شده که می تواند ویژگی های حرکتی خوبی را ارائه کند.

به گفته ریزر 2200 بازی، فیلم و آهنگ از این صندلی پشتیبانی خواهند کرد که در بین آن نام Forza Horizon 5 و Assassin’s Creed Valhalla نیز دیده می شود. البته هنوز نحوه پشتیبانی از ویژگی های صندلی و قرارگیری آن در دسترس بازی‌ها مشخص نشده است. احتمال می‌رود کاربران با استفاده از نرم افزار Game Center D-Box باید کد های حرکتی خاصی را به بازیهای موردنظر اضافه کنند.

این صندلی برای عملکرد خود دستوراتی را از بازخوردهای صفحه کلید، کنترلر و ماوس دریافت خواهد کرد. به طوری که می تواند برای کاربران یک تجربه سرگرم کننده باشد. به گفته ریزر هنوز این محصول قیمت گذاری نشده و تا کنون تنها از نظر فنی یک محصول مفهومی محسوب می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال