درگیری دوباره شهرداری تهران و تاکسی های اینترنتی

یک بار دیگر معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اتحادیه کسب و کارهای مجازی شکایت کرده است. موضوع این شکایت را مربوط به ارائه مجوز به شرکت های حمل و نقل اعلام کرده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، پس از این اقدام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ، رضا […]

یک بار دیگر معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اتحادیه کسب و کارهای مجازی شکایت کرده است. موضوع این شکایت را مربوط به ارائه مجوز به شرکت های حمل و نقل اعلام کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، پس از این اقدام معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ، رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی در این باره گفته است: فعالیت های کسب و کارهای مجازی در جهت توسعه استارت آپ ها و کسب و کارهای مجازی جدید انجام میگیرد. و از حمایت های حمایت‌های رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است. و قطعا شهردار تهران نیز از این موضوع با خبر است. وی اضافه کرد: ما دلائل منطقی داریم و اسناد خود را به مقام قضائی ارائه خواهیم کرد.

پیش تر نیز این درگیری ها منجر به احتمال تعطیلی کسب‌وکارهای این چنینی در صورت تصویب لایحه‌ی محدودیت فعالیت تاکسی‌های اینترنتی شده بود. اما این بار با شکایت معاون حمل و نقل شهرداری تهران از اتحادیه‌ی کسب‌وکارهای مجازی این درگیری ها وارد مرحله جدیدتری شده است.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ نیز در توئیت جدید خود گفت: تاکسی‌های اینترنتی کاملا قانونمند و با مجوز اتحادیه‌ی کشوری کسب‌وکارهای مجازی تحت قانون نظام صنفی که کاراترین و جامع‌ترین قانون کشور است فعال هستند.

همچنین غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران نیز در جواب این توئیت گفته است: برای اتوبوس و تاکسی، تست اعتیاد راننده، محدودیت تردد، معاینه‌ی فنی ۶ ماهه و عمر مجاز ده ساله، ضابطه است ولی برای نام تاکسی آنلاین، این قاعده‌ها نقض میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال