خواندن متن های اسکن شده توسط نسخه جدید گوگل لنز

قابلیت جدیدی که به گوگل لنز اضافه شده است این برنامه را قادر ساخته تا تمامی متن هایی که به صورت رایانه ای و یا دستی نوشته شده اند را بخواند. بدین ترتیب کلیه کاربران این نرم افزار می توانند علاوه بر شنیدن تلفظ صحیح کلمات، مطالب اسکن شده را به داخل رایانه منتقل کنند. […]

قابلیت جدیدی که به گوگل لنز اضافه شده است این برنامه را قادر ساخته تا تمامی متن هایی که به صورت رایانه ای و یا دستی نوشته شده اند را بخواند. بدین ترتیب کلیه کاربران این نرم افزار می توانند علاوه بر شنیدن تلفظ صحیح کلمات، مطالب اسکن شده را به داخل رایانه منتقل کنند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از GSM Arena، برای استفاده از قابلیت جدید گوگل لنز کافیست کاربر از روی متن مورد نظر خود عکس بگیرد. سپس عکس مورد نظر را وارد این نرم افزار کرده و با زدن دکمه Listen می تواند متن مورد نظر را چه به صورت کلمه ای و یا پاراگراف بشنود. در این میان برای یافتن معنی برخی کلمات نامفهوم نیز می توان با انتخاب آن، در گوگل و در منابعی مانند ویکی پدیا جستجو کرد.

امکان انتقال متن دست نوشته به رایانه در نسخه های قبلی هم وجود داشته است. اما نسخه جدید می تواند دستخط افراد را بخواند و در این روش متن مورد نظر بصورت عکس از موبایل به مرورگر موردنظر وارد می شود. هم اکنون گوگل این ویژگی را برای گوشی های اندروید عرضه کرده است و کاربران Ios باید منتظر عرضه نسخه جدید آن باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال