تصاویر واقعی موتورولا Frontier با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی منتشر شد

پیش از این خبر هایی در مورد توسعه یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط موتورولا منتشر شده بود. اما انتشار تصاویر واقعی از این گوشی با اسم Frontier نشان می دهد موتورولا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و طراحی جدید برای آن استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این سامسونگ […]

پیش از این خبر هایی در مورد توسعه یک گوشی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط موتورولا منتشر شده بود. اما انتشار تصاویر واقعی از این گوشی با اسم Frontier نشان می دهد موتورولا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و طراحی جدید برای آن استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این سامسونگ از اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی خود رونمایی کرده بود. اما با گذشت چندین ماه هنوز از این سنسور در هیچ گوشی هوشمندی از برندهای مختلف استفاده نشده است. با توجه به خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود اولین گوشی مجهز به این سنسور مربوط به موتورولا Frontier است.

 این گوشی به عنوان پرچمدار بعدی موتورولا میزبان ماژول دوربین غول پیکر خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا تصاویر زنده از این گوشی موتورولا در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که نشان می دهد موتورولا در این گوشی از ماژول دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است. همچنین این ماژول شباهت زیادی به ماژول موجود در سری شیائومی ۱۲ دارد.

 در پنل پشتی گوشی موتورولا Frontier دوربین 200 مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین بزرگتر در بالا و دو دوربین دیگر نیز در زیر آن قرار گرفتند. عبارات حک شده روی این ماژول نیز نشان دهنده استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهمراه لرزشگیر اپتیکال است. احتمالا اولین گوشی مجهز به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط موتورولا عرضه خواهد شد. همچنین احتمال دارد با توجه به نزدیکی معرفی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس شاهد به کارگیری آن در Motorola Frontier باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال