پلتفرم ترجمه آنی به تمام زبان های دنیا با استفاده از فناوری ابری

شرکت اوربریلینت (Everbrilliant) با همکاری سوپرمی (Supreme) پلتفرمی با قابلیت ترجمه به تمام زبان های دنیا را عرضه کرده است. از طریق این سرویس میتوان به تمام زبان های دنیا صحبت کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این سرویس میتواند هر زبانی را به زبان مادری شما و یا بالعکس […]

شرکت اوربریلینت (Everbrilliant) با همکاری سوپرمی (Supreme) پلتفرمی با قابلیت ترجمه به تمام زبان های دنیا را عرضه کرده است. از طریق این سرویس میتوان به تمام زبان های دنیا صحبت کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، این سرویس میتواند هر زبانی را به زبان مادری شما و یا بالعکس ترجمه کند.  این دستگاه بر فناوری ابری مبتنی است و هدست بلوتوث نسخه 5 نیز میتواند کارکرد این فناوری را مطلوب تر کند. یکی از هدست ها تنها یک هدفون است اما هدست دیگر میتواند بصورت دو طرفه با اپلیکیشن ارتباط برقرار کند. و از این طریق ترجمه صحبت ها را به هدست منتقل کند.

این هدست های سفارشی مزیت دیگری هم دارند. به این ترتیب که کاربر میتواند در یک گفتگوی گروهی با زبان های متفاوت شرکت کند. در واقع این سرویس ترجمه با استفاده از هدست انعطفاف پذیری بیشتری خواهد داشت.

سرویس ترجمه این دستگاه از 33 زبان زنده استفاده می کند. و اگر از سرویس نوشتاری آن استفاده کنید، تعداد زبان‌های قابل‌استفاده به ۵۹ عدد خواهد رسید. این پلتفرم از هوش مصنوعی ابری برای بخش تبدیل صدا به متن استفاده میکند. به همین دلیل این سرویس فعلا از همه زبان ها پشتیبانی نمیکند. کارکرد این پلتفرم خوب ارزیابی شده است و بنظر میرسد با این فناوری امکان برقراری ارتباط و صحبت با تمامی زبان ها امکانپذیر است.

قیمت ایربادهای هوشمند ۷۹ دلار و قیمت هدست 50 دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال