ریلمی روی حفره ای پویا مانند داینامیک آیلند آیفون کار می کند

اخیرا تصاویری از گوشی جدید ریلمی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از قابلیتی مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو در نمایشگر گوشی اندرویدی استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل امسال از گوشی آیفون ۱۴ پرو به همراه قابلیت داینامیک آیلند درباره نمایشگر رونمایی کرد. به […]

اخیرا تصاویری از گوشی جدید ریلمی منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد از قابلیتی مشابه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو در نمایشگر گوشی اندرویدی استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل امسال از گوشی آیفون ۱۴ پرو به همراه قابلیت داینامیک آیلند درباره نمایشگر رونمایی کرد. به دلیل سازگاری این حفره با سیستم عامل گوشی تمامی نوتیفیکیشن ها در این حفره با تغییر حالت نشان داده میشوند. از زمان عرضه این قابلیت تاکنون مشخص بود که احتمالاً به زودی در گوشی های اندرویدی نیز آن را مشاهده خواهیم کرد.

طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا این تصاویر نشان دهنده تلاش ریلمی برای اضافه کردن این قابلیت به گوشی هایش است. این شرکت که زیرمجموعه اپو میباشد. با الهام از گوشی های آیفون قصد دارد از قابلیت داینامیک آیلند استفاده کند. احتمالاً این گوشی در نمایشگاه mwc رونمایی خواهد شد.

این تصاویر نشان می‌دهد حفره پویایی ساخته شده توسط ریلمی اندازه ای بزرگتر از داینامیک آیلند آیفون دارد. اما کارکرد آنها مشابه یکدیگر است. علاوه بر آن در گوشی ریلمی شاهد نمایش انیمیشن شارژ SuperVOOK خواهیم بود. هنوز مشخص نیست نمایش اپلیکیشن های متفرقه نیز از این حفره انجام خواهد شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال