یک گوشی گیمینگ قدرتمند با قابلیت‌های جدید

گوشی Realme P1 Speed 5G با تراشه MediaTek به زودی عرضه می‌شود

شرکت Realme به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید با نام Realme P1 Speed 5G را به بازار هند معرفی کند. این گوشی که به عنوان یک گیمینگ گوشی قدرتمند معرفی شده است، به یک تراشه 5G جدید از MediaTek مجهز خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی […]

شرکت Realme به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید با نام Realme P1 Speed 5G را به بازار هند معرفی کند. این گوشی که به عنوان یک گیمینگ گوشی قدرتمند معرفی شده است، به یک تراشه 5G جدید از MediaTek مجهز خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، Realme P1 Speed 5G قرار است در تاریخ 15 اکتبر 2024 در هند عرضه شود. این گوشی از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی سری P1 دارد و دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در پشت است. اگرچه مشخصات کامل این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما برخی از ویژگی‌های کلیدی آن مشخص شده است. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این دستگاه به تراشه MediaTek Dimensity 7300 Energy (نسخه‌ای جدید از Dimensity 7300) و حداکثر 26 گیگابایت (با احتمال استفاده از رم مجازی) مجهز است. همچنین دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت  با نمایشگر OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت صفحه به بدنه 92.65 درصد خواهد بود.

یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات از دیگر ویگی های این گوشی محسوب میشود. حالت GT، گواهی بازی موبایل بدون تأخیر TUV SUD، پشتیبانی از بازی 90 فریم بر ثانیه و سیستم خنک‌کننده قدرتمند از ویژگی های گیمینگ این دستگاه است. Realme P1 Speed 5G به عنوان یک گوشی گیمینگ قدرتمند معرفی شده است و با مشخصات فنی قوی خود می‌تواند نظر بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل را جلب کند. این گوشی قرار است در تاریخ 15 اکتبر 2024 در هند عرضه شود و از طریق Flipkart قابل خرید خواهد بود. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.