دلیل هک شدن حساب های کاربری از زبان متخصصان مایکروسافت

مایکروسافت می گوید حدود 99 درصد از دلائل هک شدن کاربران استفاده نکردن از احراز هویت دو مرحله ای است. متخصصان این شرکت احراز هویت دو مرحله ای را یک اقدام ساده در مقابل هک شدن حساب های کاربری می دانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مهندسان مایکروسافت اخراز هویت دو مرحله […]

مایکروسافت می گوید حدود 99 درصد از دلائل هک شدن کاربران استفاده نکردن از احراز هویت دو مرحله ای است. متخصصان این شرکت احراز هویت دو مرحله ای را یک اقدام ساده در مقابل هک شدن حساب های کاربری می دانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مهندسان مایکروسافت اخراز هویت دو مرحله ای را یک ویژگی برای امن شدن حساب های کاربری می دانند. این شرکت در کنفرانس RSA که در حوزه امنیت برگزار شده بود اعلام کرد کلیه کاربرانی که که حساب های کاربری آنها هک شده بود از فناوری احراز هویت استفاده نمیکردند.

مایکروسافت در این کنفرانس با بیان اینکه احتمال هک شدن در صورت عدم استفاده از احراز هویت دو مرحله ای بسیار زیاد است، گفت: ما روزانه حدود 30 میلیارد ورود به حساب کاربری را رصد می کنیم و تنها 0.5 درصد از حساب های کاربری در معرض هک شدن هستند. بدین ترتیب حدود 1.2 میلیون حساب کاربری در معرض خطر قرار دارند.

استفاده از رمز عبورهای ساده و قابل حدس جزو اولین و آسانترین روش های هکر برای هک یک حساب کاربری است. فهرستی از رمز عبورهای قابل حدس به دفعات در یک حساب کاربری امتحان می شود تا بتوان به یک حساب کاربری وارد شد. مسئول امنیت مایکروسافت در این مورد گفت: بسیاری از کاربران رمز عبورهای یکسان برای تمامی حساب های کاربری دارند و حساب کاربری با استفاده از روش های قدیمی اصالت سنجی به راحتی مورد حمله قرار می گیرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال