دریافت ای نماد برای کلیه شرکت های حاضر در بازار تجارت الکترونیکی ایران الزامی شد

طی نامه جدید مدیر عامل شاپرک به شرکتهای پرداخت یار از این پس کلیه افراد حاضر در بازار تجارت الکترونیکی ایران ملزم به دریافت ای نماد هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق نامه‌ای که مدیرعامل شاپرک به مدیران عامل شرکتهای پرداخت یار ارسال کرده است. کلیه پذیرندگان جدید و قدیم از […]

طی نامه جدید مدیر عامل شاپرک به شرکتهای پرداخت یار از این پس کلیه افراد حاضر در بازار تجارت الکترونیکی ایران ملزم به دریافت ای نماد هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق نامه‌ای که مدیرعامل شاپرک به مدیران عامل شرکتهای پرداخت یار ارسال کرده است. کلیه پذیرندگان جدید و قدیم از نظر دریافت نماد الکترونیکی بررسی شده و زین پس از تخصیص پایانه در مواردی که نا منطبق با قوانین باشد جلوگیری خواهد شد. بدین ترتیب کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی برای دریافت گواهی از شرکت های پرداخت یار و دریافت درگاه پرداخت نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی دارند.

 این قانون جدید می‌تواند در بازار تجارت الکترونیکی ایران تغییرات عمده ای را ایجاد کند. در این بین مشتریان اصلی پرداخت رایانه ای و دریافت درگاه، فروشگاه های اینستاگرامی خواهند بود. اما مشخص نیست تصمیم اخیر با چه میزان بررسی گرفته شده و برای فروشگاه های اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک وجود دارد یا خیر. این نماد تنها برای وب سایت ها طراحی شده و در صورت عدم بررسی کامل آن به کسب و کارهای اینترنتی شبکه های اجتماعی ضربه بزرگی وارد خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال