دریافت تیک آبی تایید در توییتر از اوایل سال ۲۰۲۱

توئیتر اعلام کرد کلیه کاربران می‌توانند از اوایل سال ۲۰۲۱ با کمک دستورالعمل های جدید تیک آبی مربوط به تایید حساب کاربری یا همان وریفای را دریافت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اعلامیه توییتر آمده است تاییدیه حساب کاربری کاربران از اوایل سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد شد و این شرکت […]

توئیتر اعلام کرد کلیه کاربران می‌توانند از اوایل سال ۲۰۲۱ با کمک دستورالعمل های جدید تیک آبی مربوط به تایید حساب کاربری یا همان وریفای را دریافت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در اعلامیه توییتر آمده است تاییدیه حساب کاربری کاربران از اوایل سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی خواهد شد و این شرکت حساب های واجد شرایط را برای تایید شدن دسته بندی کرده است. این حسابها شامل کلیه اکانت های دولتی، شرکت ها، برند ها، سازمان ها، رسانه ها و فعالان اجتماعی و افراد تاثیرگذار خواهند بود.

تمامی اکانت ها در صورت دارا بودن پیش نیازهای مخصوص این تاییدیه را دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال کلیه اکانت های خبری تنها در زمانی که وابسته به یک خبرگزاری باشند تاییدیه را دریافت می کنند. پیش ‌نویس قانون دریافت تاییدیه اکانت ها نیز در سایت‌های شرکت قرار داده شده و قرار است نسخه نهایی آن نیز تا هفدهم دسامبر و با کمک بازخوردهای دریافتی منتشر شود.

علاوه بر شرایط مختلف، توییتر در سایت خود اعلام کرده می‌تواند این تاییدیه را نیز پس بگیرد. چنانچه یک اکانت پس از دریافت تاییدیه هویت خود را تغییر دهد توییتر قادر است تیک آبی را از آن اکانت حذف کند. همچنین نقض قوانین این شبکه اجتماعی نیز در نهایت منجر به پس گیری تیک آبی خواهد شد. توییتر اعلام کرده است این اقدام در جهت شناسایی بیشتر هویت کاربران خواهد بود و در هفته‌های آتی نیز اطلاعات بیشتری در مورد شرایط دریافت آن منتشر خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال