ثبت پتنت جدیدی از شیائومی با نمایشگر دور تا دور و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی اخیرا پتنت گوشی جدیدی را با نمایشگری که دور تا دور گوشی را در بر گرفته و یک حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ثبت کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی به عنوان یکی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سال گذشته از گوشی تمام نمایشگر خود به نام […]

شیائومی اخیرا پتنت گوشی جدیدی را با نمایشگری که دور تا دور گوشی را در بر گرفته و یک حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ثبت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی به عنوان یکی از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سال گذشته از گوشی تمام نمایشگر خود به نام می میکس آلفا رونمایی کرده بود. با اینکه هنوز این گوشی به بازار عرضه نشده است، این شرکت پتنت جدیدی را ثبت کرده است که داراب نمایشگر همه جانبه یا دور تا دور است. همچنین در قسمت پشت یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با لنز زوم تعبیه شده است. شیائومی این حسگر را نوعی فوق دوربین هوشمند نامیده است. در پتنت جدید دو طرح متفاوت ثبت شده که یکی به رنگ مشکی و دیگری به رنگ شفاف است که در آن نمای داخلی پشت و اطراف دوربین قابل مشاهده است.

در این پتنت دکمه روشن و خاموش و یک میکروفون ثانویه در بالای گوشی تعبیه شده، در پایین نیز بلندگو و درگاه USB Type-C قرار گرفته است .مشخصات فنی این گوشی هنوز منتشر نشده اما از پتنت ثبت شده می توان فهمید که یک گوشی 5G است. هنوز مشخص نیست که شیائومی قصد دارد این گوشی را روانه بازار کند یا نه. زیرا برخی از تنها پس از ثبت هرگز ساخته نمی شوند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال