برخی خریداران گلکسی اس 8 نگران هاله قرمز رنگ نمایشگر آن هستند

پس از فاجعه‎ی سال گذشته‎ی گلکسی نوت 7 سامسونگ، این شرکت کره‎ای عزم خود را جزم کرد که پرچم‎دارهای Galaxy S8 و +Galaxy S8 آن‎ها با مشکلی روبرو نشوند. بنابراین این شرکت با صرف زمان بیشتر، این دو گوشی را یک ماه دیرتر از زمان همیشگی ارائه کرد تا مطمئن شود مدل‎های پرچم‎دار بدون مشکل […]

پس از فاجعه‎ی سال گذشته‎ی گلکسی نوت 7 سامسونگ، این شرکت کره‎ای عزم خود را جزم کرد که پرچم‎دارهای Galaxy S8 و +Galaxy S8 آن‎ها با مشکلی روبرو نشوند. بنابراین این شرکت با صرف زمان بیشتر، این دو گوشی را یک ماه دیرتر از زمان همیشگی ارائه کرد تا مطمئن شود مدل‎های پرچم‎دار بدون مشکل عرضه خواهند شد. اما در طول چند روز گذشته، چندین مالک Galaxy S8 و +Galaxy S8 در کره شکایات خود را نسبت به وجود یک هاله‎ی قرمز رنگ در دستگاه‎های خود ابراز کرده‎اند.

در سایت‎های رسانه‎های اجتماعی این افراد تصاویری از گوشی‎های گلکسی اس 8 و +S8 منتشر کرده‎ و از سایرین پرسیده‎اند آیا نمایشگر گوشی‎های آن‎ها بیش از حد قرمز است یا خیر. سامسونگ نسبت به این اخبار واکنش نشان داده و گفته است “این مشکل کیفی نیست و در خود گوشی می‎توان آن را تنظیم کرد. اگر رنگ هم‎چنان قرمز باقی بماند، مشتریان می‎توانند آن را در مرکز خدمات از مشتری تعویض کنند.” ولی این اظهارنظر نتوانسته این دسته از کاربران را قانع کند چون قادر به تنظیم رنگ در نمایشگرهای خود به این علت که نمایشگر در حالت بهینه‎شده قرار داشته است، نبوده‎اند.

یکی از تحلیل‎گران این صنعت مقصر این هاله‎ی قرمزرنگ را عجله‎ی سامسونگ در تولید تعداد کافی گوشی برای برآورده‎سازی سطح بالای تقاضا اعلام کرده است. این تحلیل‎گر گرفته است که سامسونگ از فناوری قرمز عمیق به منظور ایجاد تعادل رنگی برای گوشی استفاده می‎کند. با عجله کردن در تولید Galaxy S8، برخی از دستگاه‎ها ممکن است با مشکل هاله‎ی قرمزرنگ رها شده باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال