رندرهای جدید HTC U 11 را در رنگ قرمز نشان می‌دهند

ما خبر داغ تازه‎ای در خصوص پرچم‎دار در پیش روی شرکت اچ‎تی‎سی یعنی HTC U 11 دریافت کرده‎ایم. در اخبار قبلی گفتیم که این دستگاه در جعبه‎ی فروش خود یک رابط درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون به پورت یو‎اس‎بی خواهد داشت که مستقیما نشان می‎دهد این گوشی این پورت را حذف می‎کند. جای شگفتی هم ندارد. […]

ما خبر داغ تازه‎ای در خصوص پرچم‎دار در پیش روی شرکت اچ‎تی‎سی یعنی HTC U 11 دریافت کرده‎ایم. در اخبار قبلی گفتیم که این دستگاه در جعبه‎ی فروش خود یک رابط درگاه 3.5 میلی‎متری هدفون به پورت یو‎اس‎بی خواهد داشت که مستقیما نشان می‎دهد این گوشی این پورت را حذف می‎کند. جای شگفتی هم ندارد.

در هر صورت، امروز یکی از کاربران معروف توئیتر، Onleaks، خبر جدیدی را منتشر کرده است. گوشی HTC U 11 به رنگ قرمز روشن در ویدئویی به تصویر کشیده است، تا اچ‎تی‎سی با رنگ آتشین خود به استقبال گرمای تابستان رود. پنل پشتی به رنگ قرمز براق است، همان‎طور که پنل پشتی HTC U Ultra نیز به رنگ آبی براق بود.

در هر صورت اگر بتوانیم بپذیریم این رندرها مختص به گوشی HTC U Ultra است، باید صحیح و دقیق باشند چون طراحی‎های مبتنی بر CAD (طراحی به کمک کامپیوتر) محسوب می‎شوند که از یا کارخانه یا یک شرکت قاب‎سازی به بیرون درز یافته است. این اولین مرتبه‎ای است که ما به خوبی می‎توانیم به این دستگاه و موقعیت دکمه‎ها، سنسورها و پورت‎های مختلف نگاهی بیاندازیم.

در بالا شیار مخصوص میکروفون دیده می‎شود و در روبروی آن منفذی برای بیرون در آوردن جایگاه سیم‎کارت/ میکرو اس‎دی به چشم می‎خورد.

در پایین ما شاهد پورت یو‎اس‎بی C، توری طویل اسپیکر، بسیار مشابه با اسپیکر گوشی پیکسل گوگل و دو منفذ مشابه هستیم، یکی برش خورده و دیگری تک منفذی. یکی مخصوص بلندگوی مکالماتی و دیگری با توجه به موقعیت آن مشخص نبوده و شاید میکروفون لغو پارازیت حین مکالمات است.

در سمت چپ هیچ‎گونه شیار یا دکمه‎ای نیست، گرچه این قسمت به منظور استفاده از ژست‎های حرکتی قابل فشار دادن اچ‎تی‎سی حساس به لمس خواهد بود. در ادامه سمت راست را داریم که لایه‎بندی استاندارد کلیدهای سخت‎افزاری این شرکت تایوانی در آن دیده می‎شود یعنی دکمه‎ی پاور زیر دکمه‎ی تنظیم حجم صدا قرار گرفته است.

به نمای جلو می‎رسیم و در این بخش حسگر اثرانگشت را زیر نمایشگر مشاهده می‎کنیم. اگر به طراحی نمایشگر دقت کنید متوجه می‎شوید که پنل‎نمایش خمیده نبوده و می‎توانیم تخت بودن (و احتمالا ابعاد 5.4 اینچی) آن را تایید کنیم. البته طراحی به نوعی است که توهم یک نمایشگر خمیده را به وجود می‎آورد. زبان طراحی که از زمان شروع شرکت سامسونگ مبنی بر استفاده از پنل‎های خمیده، دیگر شرکت‎ها استفاده کرده‎اند.

در پنل پشتی قرمز رنگ براق یک دوربین 12 مگاپیکسلی با حلقه‎ی گرد دوربین دیده می‎شود که اگر بخواهیم مقایسه کنیم گوشی HTC Ultra یک حلقه‎ی چهارگوش شکل با گوشه‎های گرد دارد. چیزی که اما مشاهده نمی‎کنیم منفذ مخصوص سنسور لیزر گوشی HTC 10 است تا یا اچ‎تی‎سی آن را حذف کرده یا این رندر براساس طراحی‎های قدیمی‎تر CAD تهیه شده است.

گوشی HTC U 11 انتظار می‎رود از چیپست انسپ‎دراگون 835 کوالکام و 4 یا 6 گیگابایت رم استفاده کند. باتری همانند با گوشی HTC 10 یک سلول 3000 میلی‎آمپرساعتی است و امیدواریم با توجه به چیپست قدرتمند این گوشی در مصرف آن بهینه‎سازی‎های لازم صورت گرفته باشد. در تقابل با دوربین عقب 12 مگاپیکسلی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو قرار داده شده است.

پس از عرضه‎ی گوشی U Ultra، بسیاری از افراد نسبت به نحوه‎ی استفاده از فضای اطراف این گوشی شاکی بودند. امیدواریم که شرکت تایوانی اندازه‎ی حواشی نمایشگر را مطابق با استانداردهای سال 2017 در نظر بگیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال