گوشی رد مجیک ۶ اس پرو؛گوشی مخصوص گیمرها مجهز به سیستم خنک کننده گرافینی

اخیراً تیزر هایی از گوشی جدید ZTE منتشر شده که نشان می دهد این شرکت عضو دیگری از خانواده رد مجیک را با قابلیت سیستم خنک کننده گرافینی عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از سازندگان گوشی های همراه به سمت تولید گوشی مخصوص گیمرها حرکت کردند. این گوشی […]

اخیراً تیزر هایی از گوشی جدید ZTE منتشر شده که نشان می دهد این شرکت عضو دیگری از خانواده رد مجیک را با قابلیت سیستم خنک کننده گرافینی عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از سازندگان گوشی های همراه به سمت تولید گوشی مخصوص گیمرها حرکت کردند. این گوشی های مخصوص معمولاً از تراشه های بالارده شرکت های سازنده مانند کوالکام و مدیاتنک استفاده می کنند. مهمترین قابلیت در گوشی های مخصوص گیمرها سیستم کارآمد خنک کننده خواهد بود. زیرا این گوشی ها معمولاً به طور طولانی مدت توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل فناوری‌های مختلفی برای مهار حرارت تولید شده استفاده شده است.

اخیراً جی اس ام آرنا گزارشی منتشر کرده که در آن از سیستم خنک کننده منحصر به فرد گوشی جدید ZTE به نام رد مجیک 6 اس پرو صحبت شده است. گوشی گیمینگ جدید ZTE مجهز به سیستم اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام خواهد بود و سیستم خنک کننده آن نیز از نوع گرافینی است.

اخیراً تیزرهایی نیز از گوشی جدیدZTE  توسط نوبیا منتشر شده که در آن طراحی ظاهری گوشی را نیز به نمایش گذاشته است. مهمترین ویژگی مجیک ۶ اس پرو ویژگی سیستم خنک کننده آن به همراه یک فن است که وظیفه انتقال حرارت به بیرون از دستگاه را بر عهده دارد. این گوشی با مدل قبلی خود یعنی رد مجیک ۶ پرو تفاوت ظاهری چندانی ندارد. اما وجود یک تراشه قدرتمند می‌تواند گوشی قوی تری را در اختیار کاربران قرار دهد. ZTE گوشی جدید خود را در ۱۵ شهریور معرفی خواهد کرد. هنوز مشخصات دقیقی از سخت افزار استفاده شده در این گوشی منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال