شایعه: نسل دوم ساعت‌هوشمند اپل پاییز سال آینده از راه می‌رسد

هنگامی که اپل هنوز نسل اول ساعت‌های‌هوشمند خود را معرفی نکرده بود بسیاری منتظر بودند تا ببینند اولین نسل از ساعت‌های‌هوشمند اپل به چه شکل خواهد بود. برخی براین عقیده بودند که اپل همانند موتورولا طراحی بیضی شکل را برای ساعت خود در نظر خواهد گرفت اما بعد از معرفی رسمی این ساعت، اپل نشان […]

هنگامی که اپل هنوز نسل اول ساعت‌های‌هوشمند خود را معرفی نکرده بود بسیاری منتظر بودند تا ببینند اولین نسل از ساعت‌های‌هوشمند اپل به چه شکل خواهد بود. برخی براین عقیده بودند که اپل همانند موتورولا طراحی بیضی شکل را برای ساعت خود در نظر خواهد گرفت اما بعد از معرفی رسمی این ساعت، اپل نشان داد که نسل اول ساعت‌هوشمندش باید مستطیل شکل باشد. حال باتوجه به اینکه نزدیک به یک سال از زمان معرفی اولین ساعت‌هوشمند اپل می‌گذرد شایعات جدیدی در مورد نسل دوم ساعت‌هوشمند اپل شکل گرفته است.

براساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده اپل قصد دارد نسل دوم ساعت‌های‌هوشمند خود را اوایل پاییز سال آینده معرفی کند. همان‌طور که می‌دانید اپل در اواخر تابستان و در اوایل پاییز معمولا از آیفون‌های جدیدش رونمایی می‌کند و احتمالا در سال آینده آیفون‌های اپل تنها محصول جدید معرفی شده نخواهند بود چراکه اپل قصد دارد نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود را این‌بار با طراحی کاملا متفاوت رونمایی کند.

علاوه‌براین، اپل در ماه آینده در مراسمی دیگر قصد دارد چند لوازم‌جانبی جدید از جمله بندهایی با رنگ متفاوت معرفی کند. احتمالا اپل در این مراسم ویژگی‌های جدیدی را به نسل اول ساعت‌هوشمند خود می‌افزاید و حتی ممکن است نسخه‌ی جدیدی را با کمی تغییرات در سخت‌افزار ساعت معرفی کند.

به‌هر‌حال فعلا باید منتظر ماند و دید اپل در ماه آینده چه برنامه‌ای را برای ساعت‌هوشمند خود دارد و بعد از آن با قاطعیت بیشتری می‌توان در مورد نسل دوم اپل واچ صحبت کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال