ردمی A2 و A2 پلاس دو گوشی پایین رده ردمی معرفی شدند

ردمی دو دستگاه جدید به نام های A2 و A2 پلاس از زیرمجموعه شیائومی معرفی کرد که از دسته گوشی های پایین رده محسوب میشوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ردمی A2 مجهز به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است که به پردازنده هلیو G36 مدیاتک مجهز است. بهمراه این پردازنده ۲ یا ۳ […]

ردمی دو دستگاه جدید به نام های A2 و A2 پلاس از زیرمجموعه شیائومی معرفی کرد که از دسته گوشی های پایین رده محسوب میشوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی ردمی A2 مجهز به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است که به پردازنده هلیو G36 مدیاتک مجهز است. بهمراه این پردازنده ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی قرار دارد. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ ۱۰ پات از طریق پورت میکرو USB استفاده می کند.

این گوشی ارزان قیمت در بخش دوربین در پنل پشتی دارای یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهمراه یک لنز کمکی است. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل و در بالای نمایشگر قرار دارد.

این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۲ بطور پیشفرض مجهز است. همچنین ویژگی 5G در این گوشی ارائه نمی‌شود. گوشی ردمی A2 پلاس مشخصاتی مشابه گوشی ردمی A2 دارد با این تفاوت که در مدل پلاس سنسور اثر انگشت در پنل پشتی قرار داده شده است.

هنوز قیمت فروش این دو گوشی بطور دقیق مشخص نشده است. اما احتمالا قیمت های بسیار پایینی خواهند داشت. این دو دستگاه در زمان عرضه با رنگ های آبی روشن، سبز روشن و مشکی قابل تهیه است.