گوشی پرچمدار جدید ردمی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپ اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

شرکت سازنده گوشی های موبایل ردمی به عنوان زیر مجموعه شیائومی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام ردمی نوت 11E پرو با قیمت مقرون به صرفه ۲۰۷ دلار رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی نوت 11E پرو به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است و در آن از چیپست […]

شرکت سازنده گوشی های موبایل ردمی به عنوان زیر مجموعه شیائومی از جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام ردمی نوت 11E پرو با قیمت مقرون به صرفه ۲۰۷ دلار رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ردمی نوت 11E پرو به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز است و در آن از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام استفاده شده است. نمایشگر این گوشی ۶.۶۷ اینچ از نوع مولد است که توسط سامسونگ ساخته شده است. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اط طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند. این گوشی ردمی به همراه چیپست اسنپدراگون 695 و 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

ماژول سه گانه این گوشی در پنل پشتی شامل یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو خواهد بود.

دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در جلوی نمایشگر و درون حفره قرار دارد. ردمی در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی استفاده کرده است و همچنین سیستم عامل اندروید با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 نیز در آن اجرا می شود. ردمی دستگاه مشابهی با گوشی اخیر با نام تغییر یافته ردمی‌ نوت‌ 11 پرو‌ 5G  در بازار چین عرضه کرده بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال