انتشار اطلاعات جدید از Redmi K30 شیائومی

شرکت شیائومی بزودی گوشی هوشمند میان رده قدرتمند Redmi K30 را معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات سخت افزاری قابل توجهی داشته و یکی از محصولات حرفه ای برند چینی است. تاکنون شایعات بسیاری درباره Redmi K30 منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات بیشتر از جمله در بخش سخت افزاری رسیده است. نخست آن […]

شرکت شیائومی بزودی گوشی هوشمند میان رده قدرتمند Redmi K30 را معرفی خواهد کرد. اسمارتفونی که مشخصات سخت افزاری قابل توجهی داشته و یکی از محصولات حرفه ای برند چینی است.

تاکنون شایعات بسیاری درباره Redmi K30 منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات بیشتر از جمله در بخش سخت افزاری رسیده است. نخست آن که شیائومی برای مدل استاندارد Redmi K30 از پردازنده اسنپدراگون 760 جدید کوالکام بهره می گیرد که یک نمونه 4جی بوده و میان رده پرتوانی به شمار می رود.

دیگر مدل Redmi K30 پرو است که به عنوان نسخه 5جی شناخته شده و باید آن را محصول برجسته شیائومی قلمداد کرد و به پردازنده اسنپدراگون 765 مجهز است. چیپ جدید اسنپدراگون 765 با مودم Snapdragon X52 که شامل شبکه 5جی می شود، همراست.

صفحه نمایش این دیوایس 6.67 اینچی بوده که کیفیت FHD+ دارد و ضخامت 4 میلیمتری در حاشیه آن می توان مشاهده کرد. دوربین عقب ردمی کی 30 چهارگانه با چهار سنسور 64/8/5/2 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی می باشد.

پیش بینی شده شیائومی از سیستم عامل اندروید 10 کیو در این مدل بهره گیرد و نباید آن را مدلی معمولی یا ساده میان رده تصور کرد. برند چینی درصدد است تا یک گوشی هوشمند باکیفیت را عرضه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال