گوشی ردمی نوت 12 پرو پلاس همراه با شارژ ۲۱۰ وات عرضه می‌شود

خبرهای منتشر شده در چین نشان می دهد شیائوتی روی ساخت گوشی جدید به نام ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس تمرکز دارد. احتمالا این گوشی با شارژر فوق سریع ۲۱۰ وات عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک شیائومی روی ساخت یک گوشی جدید […]

خبرهای منتشر شده در چین نشان می دهد شیائوتی روی ساخت گوشی جدید به نام ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس تمرکز دارد. احتمالا این گوشی با شارژر فوق سریع ۲۱۰ وات عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط نوت بوک چک شیائومی روی ساخت یک گوشی جدید متمرکز است.ذاین گوشی با نام ردمی نوت ۱۲ دارای سه عضو خواهد بود که هر سه آنها مجهز به مودم 5G خواهند بود. طبق گفته موسسه 3C یکی از سه عضو سری ردمی ۱۲ دارای شارژ سریع ۲۱۰ واتی است.

همچنین شیائومی قصد شارژر مخصوص با ولتاژ ۲۰ ولت و جریان ۱۰.۵ آمپر بسازد. احتمالا نام این مدل ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس خواهد بود و ممکن است به بازارهای بین المللی نیز راه یابد. اطلاعات مربوط به این گوشی که از دیتابیس 3C نشان می دهد مدل دیگر که دارای فناوری شارژ ۱۲۰ وات است با نام ردمی نوت ۱۲ پرو معرفی میشود. مدل سوم نیز همان مدل استاندارد و با توان ۶۷ وات شارژ می‌شود.

طبق اخبار غیررسمی شیائومی در این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده میکند. همچنین در هر سه مدل از پردازنده مدیاتک استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال