کمپانی ردمی به زودی یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت تولید خواهد کرد

ردمی به عنوان زیر مجموعه شیائومی اعلام کرده به زودی مدل جدیدی از یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه را وارد بازار خواهد کرد. حدود دو سال است که ردمی تولید گوشی‌های هوشمند رده بالا را آغاز کرده و آخرین گوشی این شرکت، ردمی کی ۲۰ بوده است. مدیر ارشد این شرکت از برنامه‌ریزی‌های تازه […]

ردمی به عنوان زیر مجموعه شیائومی اعلام کرده به زودی مدل جدیدی از یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه را وارد بازار خواهد کرد. حدود دو سال است که ردمی تولید گوشی‌های هوشمند رده بالا را آغاز کرده و آخرین گوشی این شرکت، ردمی کی ۲۰ بوده است. مدیر ارشد این شرکت از برنامه‌ریزی‌های تازه برای تولید محصولات جدید خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از AndroidCentral، مدیر ارشد ردمی در صفحه اجتماعی خود در ویبو اعلام کرد این شرکت از این پس قرار است تولید محصولات متنوعی از گوشی‌های هوشمند را آغاز کند. در این بیانیه به ساخت گوشی های مخصوص بازی نیز اشاره شده است. این مدیر ارشد همچنین اعلام کرده قیمت محصولات جدید ردمی قابل رقابتی بوده به طوری که کسی نمی تواند از آن صرف نظر کند.

 به نظر می رسد ردمی اولین کمپانی استفاده کننده از تراشه‌ی دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیا تک نیز خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی گیمینگ ردمی منتشر نشده است. در حال حاضر تنها بلک شارک به عنوان زیرمجموعه شیائومی گوشی های گیمینگ خود را روانه بازار می‌کند که در آن از تراشه اسنپدراگون استفاده می شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال