مدل مرجوعی مک‎بوک پرو 15 اینچی 2016 با قابلیت نوار لمسی برای خرید عرضه شد

مک‎بوک پروهای جدید اپل ارزان‎قیمت نیستند، به همین دلیل قیمت آن‎ها می‎تواند یکی از دلایلی باشد که هنوز مشتریانی هستند که نسبت به خریدشان شک دارند. گرچه اخیرا شاهد بوده‎ایم که مدل‎های مرجوعی (که به هر دلیلی به کارخانه یا فروشنده ارجاع داده شده‎اند و پیش از فروش مجدد مورد تست و رفع عیب قرار […]

مک‎بوک پروهای جدید اپل ارزان‎قیمت نیستند، به همین دلیل قیمت آن‎ها می‎تواند یکی از دلایلی باشد که هنوز مشتریانی هستند که نسبت به خریدشان شک دارند. گرچه اخیرا شاهد بوده‎ایم که مدل‎های مرجوعی (که به هر دلیلی به کارخانه یا فروشنده ارجاع داده شده‎اند و پیش از فروش مجدد مورد تست و رفع عیب قرار می‎گیرند) نیز به فروش گذاشته می‎شوند، به نحوی که ماه گذشته‎ی میلادی مک‎بوک پرو بدون نوار لمسی نیز به بازار آمد.

گرچه اگر جزو علاقه‎مندان این قابلیت هستید، شاید بخواهید بدانید که مدل مرجوعی و اصلاح شده‎ی مک‎بوک پرو 2016 با نوار لمسی بسته به مشخصات سخت‎افزاری مورد انتخاب شما به فروش می‎رسد و قیمتی بین 360 تا 650 دلار دارد که برای خرید چیزی که به طور کامل جدید نبوده پول واقعا زیادی است.

برای آن‎ دسته از افرادی که اطلاع ندارند بایستی گفت مدل‎های مرجوعی به طور کلی محصولاتی هستند که به هر دلیلی برگشت خورده‎اند. نحوه‎ی برخورد هر شرکت با این دسته از محصولات متفاوت است ولی اپل ادعا می‎کند که آن‎ها کاملا “عیب‎یابی” می‎شوند و گارانتی محدود یک ساله برای آن‎ها ارائه می‎دهد. هم‎چنین یک سیاست برگشت کالا تا 14 روز پس از خرید وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال