مدل اصلاح شده‎ گلکسی نوت 7 با باتری 3200 میلی‎آمپرساعتی وارد بازار آسیا می‎شود

ظاهرا گوشی گلکسی نوت 7 برگشته است. این مرتبه، این گوشی مشهور در اسم خود دارای کلمه‎ی “R” است که نشان از عیب‎یابی و رفع مشکل گلکسی نوت 7 و تغییر اسم آن به Galaxy Note 7R دارد. اوایل سال جاری میلادی، صحبت‎هایی شنیده می‎شد که سامسونگ قصد دارد فبلت دو مرتبه فراخوانده شده از […]

ظاهرا گوشی گلکسی نوت 7 برگشته است. این مرتبه، این گوشی مشهور در اسم خود دارای کلمه‎ی “R” است که نشان از عیب‎یابی و رفع مشکل گلکسی نوت 7 و تغییر اسم آن به Galaxy Note 7R دارد. اوایل سال جاری میلادی، صحبت‎هایی شنیده می‎شد که سامسونگ قصد دارد فبلت دو مرتبه فراخوانده شده از بازار خود را در قالب یک مدل اصلاح‎شده به بازار ارائه دهد، اما این شایعات در ابتدا رد و سپس تایید شد. مشکلات مربوط به باتری‎های گوشی گلکسی نوت 7 در سال گذشته باعث رخ دادن انفجار‎هایی شد تا این گوشی از بازار فراخوانی شود.

شرکت سامسونگ به دنبال اختصاص دادن تیم داخلی به منظور بررسی مشکل این گوشی، تایید کرد که نوت 7 به واسطه‎ی بهره‎مندی از دو مدل باتری متفاوت معیوب، با این فاجعه روبرو شده است. این شرکت طرح بررسی هشت نقطه‎ای باتری را برای تمامی گوشی‎های جدید اجرا کرد. حال این شرکت به منظور رفع مشکل باتری مدل‎های قدیمی نوت 7 تصمیم گرفته است مدل‎های اصلاح شده را مجهز به باتری 3200 میلی‎آمپرساعتی کند که گنجایش آن به نسبت باتری 3500 میلی‎آمپرساعتی مدل اولیه کمتر است.

برخی از افراد حتی تقصیر انفجارها را گردن سامسونگ انداختند و نسبت به بلندپروازی‎های بیش از حد سامسونگ شاکی بودند. گلکسی نوت 7 از یک حسگر عنبیه‎ چشم، اسکنر اثرانگشت، نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی محافظت شده با گوریلا گلس 5 و چیپست اگزینوس 8890 یا اسنپ‎دراگون 820 بهره می‎برد. مشخصات دیگر این گوشی شامل 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه‎داخلی، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت با نسبت کانونی f/1.7 و فناوری OIS می‎شود. دوربین سلفی در پنل جلویی از نوع 5 مگاپیکسلی بود و مدیریت بخش نرم‎افزاری را سیستم‎عامل اندروید 6.0 به همراه داشت.

مدل اصلاح شده‎ی این گوشی یعنی Galaxy Note 7R سامسونگ ظاهرا محدود به بازار آسیا و احتمالا قسمت‎هایی از اروپا خواهد بود چون کاربران بسیاری از بازارهای دیگر بی‎‎‎صبرانه منتظر عرضه‎ی گلکسی نوت 8 هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال