ثبت نام بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از ۱۲ خرداد آغاز می شود

نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران زمان آغاز ثبت نام بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را ۱۲ خرداد 1400 اعلام کرد. کلیه متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه برای ثبت نام و انتخاب غرفه در این نمایشگاه ثبت نام کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال به صورت حضوری […]

نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران زمان آغاز ثبت نام بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را ۱۲ خرداد 1400 اعلام کرد. کلیه متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه برای ثبت نام و انتخاب غرفه در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ امسال به صورت حضوری وجود دارد. آزاد معروفی، عضو هیئت مدیره سازمان نصر تهران اعلام کرد در صورت وجود شرایط مناسب و مبود پیک کرونایی امکان برگزاری مراسم به صورت حضوری وجود خواهد داشت. در غیر این صورت و با اعلان قبلی این نمایشگاه برگزار نخواهد شد.

کلیه متقاضیان می‌توانند در سایت الکام ثبت‌نام کنند و با پرداخت هزینه‌های مرتبط طی ۴۸ ساعت این ثبت‌نام را قطعی کنند. در صورتی که متقاضیان به متراژی بیشتر از ۸۰ مترمربع در فضای نمایشگاه نیاز داشته باشند برای جانمایی دعوت خواهند شد. سازمان ها و نهادهای دولتی نیز در گروه شرکت کنندگان دیگر بوده و رویه ثبت نام آنها نیز به همین منوال خواهد بود. زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه امسال خواهد شد. در این نمایشگاه مواردی مانند آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیکی و خدمات دولتی به صورت آنلاین و در بستر شبکه ملی اطلاعات از عناوین اصلی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال