آغاز به کار دوباره قابلیت جلوگیری از خودکشی در توییتر

توییتر بار دیگر قابلیت جلوگیری از خودکشی به نام ThereIsHelp را در دسترس قرار داد. در این قابلیت در صورت جستجوی کاربر برای محتواهای خاص به طور خودکار پیام هایی با هدف کمک به کاربر و جلوگیری از خودکشی به وی نشان می دهد. همچنین برخی منابع مفید مانند شماره تلفن نمایش داده خواهد شد. […]

توییتر بار دیگر قابلیت جلوگیری از خودکشی به نام ThereIsHelp را در دسترس قرار داد. در این قابلیت در صورت جستجوی کاربر برای محتواهای خاص به طور خودکار پیام هایی با هدف کمک به کاربر و جلوگیری از خودکشی به وی نشان می دهد. همچنین برخی منابع مفید مانند شماره تلفن نمایش داده خواهد شد. پیش از این رویترز از حذف این قابلیت در توییتر خبر داده بود. اما ایلان ماسک آن را تکذیب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، رویترز در حالی گزارش حذف قابلیت جلوگیری از خودکشی توییتر را منتشر کرد که الا آروین، مدیر بخش اعتماد و ایمنی در این پلتفرم اعلام کرد این حذف موقتی بوده است. پس از آن نیز ایلان ماسک این خبر را تکذیب کرد.

به گفته آروین حذف موقتی این قابلیت با هدف ادامه آن با رویکردی شبیه به رویکرد گوگل است. از طرفی برخی فعالان ایمنی آنلاین در این باره از توییتر انتقاد کردند.

ارلیانی عبدالرحمان از شورای منحل‌شده اعتماد و ایمنی توییتر در این مورد می گوید: غیر فعال شدن این بخش نگران کننده و خطرناک است. دیگر شرکت ها در این مواقع سعی میکنند در زمان تغییر سیستم را به صورت موازی پیش ببرند تا این قابلیت همیشه در دسترس باشد.

توییتر در پست وبلاگی خود نیز در مورد مسئولیت این شبکه اجتماعی در قبال پشتیبانی از کاربران اعلام آمادگی کرد. پس از ورود ایلان ماسک به توییتر این قابلیت تغییراتی پیدا کرد تا فجایع طبیعی مالزی و اندونزی را نیز پوشش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال