انتشار نسخه بتای گوگل فون برای گوشی های غیر پیکسل

گوگل اعلام کرد نسخه بتای گوگل فون که پیش از این تنها برای گوشی‌های پیکسل و برای برقراری تماس قرار داده شده بود را برای تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی فعال خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل فون اپلیکیشن پیش‌فرض برقراری تماس گوشی های خانواده پیکسل بوده است که با […]

گوگل اعلام کرد نسخه بتای گوگل فون که پیش از این تنها برای گوشی‌های پیکسل و برای برقراری تماس قرار داده شده بود را برای تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی فعال خواهد کرد.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل فون اپلیکیشن پیش‌فرض برقراری تماس گوشی های خانواده پیکسل بوده است که با توجه به قابلیت های قدرتمندش توانسته بود به خوبی نیاز کاربران را برطرف کند. با توجه به استقبال کاربران از این اپلیکیشن گوگل اعلام کرد از این پس تمامی گوشی های اندرویدی می توانند نسخه ساده گوگل فون را نصب کنند. البته هنوز مشخص نیست کدام مدل از گوشی های اندرویدی می توانند از گوگل فون استفاده کنند.
وب سایت Android Authority با توجه به بررسی‌های انجام شده اعلام کرد “تمامی گوشی های اندرویدی با این اپلیکیشن سازگاری دارد” البته از اپلیکیشن گوگل فون تنها نسخه بتای آن در دسترس است و با توجه به اینکه عرضه نسخه اصلی آن زمان بر است ممکن است برخی قابلیت های مهم نسخه اصلی در نسخه بتا وجود نداشته باشد.

به عنوان مثال قابلیت Call Screen در گوگل فون نسخه بتا قرار داده نشده است. این قابلیت به کاربر امکان می دهد تا از طریق گوگل اسیستنت به تماس های ناشناس پاسخ دهد. این قابلیت در زمان تماس با یک فرد ناشناس به جای کاربر پاسخ می‌دهد و این جمله” سلام، فردی که با او تماس گرفته‌اید در حال استفاده از یکی از سرویس‌های گوگل است و مکالمه ضبط شده را دریافت خواهد کرد. پیامتان را بگذارید و نام‌تان را بگویید و توضیح دهید که چرا تماس گرفته‌اید” توسط فرد تماس گیرنده شنیده می شود

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال