انتشار نسخه بتای iOS 15.1 با قابلیت های متنوع برای توسعه دهندگان

اولین بتای iOS 15.1 و آیپد iPadOS 15، توسط اپل منتشر شد. در این نسخه شاهد قابلیت های جدیدی برای توسعه دهندگان هستیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه توسعه‌دهندگان از بخش تنظیمات دستگاه خود می‌توانند به نسخه بتا iOS 15.1 دسترسی پیدا کنند. به گفته اپل این نسخه از قابلیت‌هایی مانند […]

اولین بتای iOS 15.1 و آیپد iPadOS 15، توسط اپل منتشر شد. در این نسخه شاهد قابلیت های جدیدی برای توسعه دهندگان هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه توسعه‌دهندگان از بخش تنظیمات دستگاه خود می‌توانند به نسخه بتا iOS 15.1 دسترسی پیدا کنند. به گفته اپل این نسخه از قابلیت‌هایی مانند SharePlay، اعلان تماس ها و قابلیت هایی برای بلندگوی هوشمند هوم پاد پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت SharePlay سرویس فیس تایم به کاربران اجازه می‌دهد تا فیلم، سریال و برنامه های تلویزیونی را با خانواده تماشا کنند. همچنین می توان با استفاده از آن صفحه گوشی را به اشتراک گذاشت. هم اکنون قابلیت SharePlay برای عرضه نهایی از طریق آزمایش قابل استفاده است.

Announce Calls جدید از اپلیکیشن Setting در نسخه بتای iOS 15.1 می ‌تواند تماس ها را به شما از طریق دستیار سیری اعلام کند. علاوه بر آن نسخه بتا همراه با هوم‌پاد ۱۵.۱ بتا منتشر شد که در آن قابلیت هایی مانند صدای Lossless و دالبی اتموس به بلندگوهای هوشمند اضافه میشود. با استفاده از اپلیکیشن Health در iOS جدید می‌توانید کارت واکسن را به اپلیکیشن Wallet  اضافه کنید. تا با استفاده از آن ارائه اطلاعات به شرکت ها و رستوران ها آسان تر شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال