انتشار تصاویری از طرح جدید پیکسل ۶ پرو گوگل با لبه های خمیده

احتمالاً گوگل قصد دارد گوشی های پیکسل ۶ و ۶ پرو را در مهر و آبان امسال عرضه کند. تصاویری که از این گوشی منتشر شده شامل دوربین های سه گانه بوده و لبه های آن نیز به صورت خمیده طراحی شدند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از Gizmochina، پیش […]

احتمالاً گوگل قصد دارد گوشی های پیکسل ۶ و ۶ پرو را در مهر و آبان امسال عرضه کند. تصاویری که از این گوشی منتشر شده شامل دوربین های سه گانه بوده و لبه های آن نیز به صورت خمیده طراحی شدند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا به نقل از Gizmochina، پیش از معرفی بیکسل 6 پرو احتمالاً گوگل گوشی میان رده پیکسل 5A را در مرداد و شهریور معرفی می کند و پس از آن گوشی‌های پیکسل 6 و ۶ پرو عرضه خواهند شد. پیش از این مشخصات فنی گوشی های جدید گوگل منتشر شده بود و اکنون تصاویری از طراحی منحصر به فرد آن نیز عرضه شده است.

در طراحی پیکسل 6 پرو از صفحه نمایش با لبه‌های خمیده استفاده شده که دوربین سلفی نیز در حفره ای در بالای این صفحه نمایش قرار می گیرد. به دلیل وجود حاشیه های باریک طراحی این گوشی منحصر به فرد به نظر می رسد. همچنین گوگل در این گوشی از اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کرده است. در پنل پشتی نیز دوربین ها به حالت افقی قرار گرفته اند و در کنار این دوربین ها فلش ال ای دی نیز قرار داده شده است. در بین دوربین های پنل پشتی یک دوربین به شکل مستطیل وجود دارد که احتمالاً از لنز بزرگنمایی پریسکوپی استفاده می کند.

در تصاویر منتشر شده از عبارت ساخت ایالات متحده استفاده شده است. که احتمال پذیرش ساخت این گوشی را با تردید همراه کرده است. زیرا گوگل گوشی های پیکسل را پس از طراحی در چین تولید و به ایالات متحده برای عرضه می فرستد. به همین دلیل ممکن است تصاویر منتشر شده غیر واقعی باشند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر مشخصات فنی پیکسل ۶ پرو منتشر شده بود که نشان می‌دهد گوگل در این گوشی ۶.۷۱ اینچی از صفحه نمایش P-OLED و دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسلی استفاده کرده است. دیگر دوربین‌های آن از نوع تله فوتو ۴۸ مگاپیکسل خواهد بود و دوربین سلفی نیز ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید است. قرار است گوشی پیکسل 6 پرو با تراشه های سفارشی گوگل ساخته شود. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی آمپر است که می تواند از شارژ سریع نیز برای تامین انرژی استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال