انتشار تصاویر جدیدی از نسل بعدی اپل پنسل

اپل قصد دارد به زودی آیپد های جدید خود را معرفی کند. به همین دلیل تصاویر جدیدی منتسب به اپل پنسل منتشر شده که مربوط به نسل جدید آن خواهد بود. احتمالا اپل پنسل جدید با نسل بعدی آیپد پرو عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در توییتر […]

اپل قصد دارد به زودی آیپد های جدید خود را معرفی کند. به همین دلیل تصاویر جدیدی منتسب به اپل پنسل منتشر شده که مربوط به نسل جدید آن خواهد بود. احتمالا اپل پنسل جدید با نسل بعدی آیپد پرو عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک افشاگر در توییتر تصاویری را منتشر کرده که مربوط به آیپد پرو و نسل جدید اپل پنسل است. با توجه به این تصاویر می‌توان در نظر گرفت اپل علاوه بر طراحی، قابلیتهایی نیز به این قلم‌هوشمند اضافه کرده است. نسل قبلی آیپد پرو در مارس ۲۰۲۰ عرضه شده بود. اپل در آیپد پرو جدید از پردازنده‌ی A12Z Bionic استفاده کرده اند که تنها تفاوت آن با پردازنده A12X اضافه شدن هسته گرافیکی به آن است.

علاوه بر پردازنده در آیپد پرو جدید از دوربین فوق عریض و حسگر لیدار استفاده شده تا بتوان تکنولوژی واقعیت افزوده را به صورت بهبود یافته عرضه کرد. بدین ترتیب نسل جدید آیپد پرو با تغییرات و ویژگی های جدید عرضه خواهد شد.

 نسل جدید قلم هوشمند اپل نیز مانند مدل های قبلی همراه با آیپد عرضه خواهد شد. این قلم برای شارژ می تواند به صورت مغناطیسی به آیپد متصل شود. در تغییر ظاهر آن تنها می‌توان به براق شدن بدنه آن اشاره کرد. اما تغییر داخلی به مشخصات درونی آن برمی‌گردد. یکی از این تغییرات تعویض نوک اپل پنسل است. اندازه نوک این قلم پهن تر شده و ساقه پیچشی آن نیز برای تعویض بلند تر است. در این قلم فناوری های جدیدی نیز برای تشخیص و اعمال رنگ های واقعی به کار گرفته شده است.

 پیش از این اپل پتنتی را در مورد این قلم ثبت کرده بود که در آن از فناوری جدیدی برای تشخیص رنگ های واقعی در هنرهای دیجیتال استفاده می شد. این فناوری به نام سیستم رایانه‌ای با قلم نوربرداری رنگی معرفی شده است. در این قلم یک حسگر رنگی نیز قرار داده شده که با استفاده از چندین ردیاب نور میتواند نور را در بخش‌های مختلف اندازه‌گیری کند. این فناوری زمانی کاربردی خواهد بود که کاربران با قرار دادن آن در مقابل یک شی رنگ آن را در طراحی های خود استفاده خواهند کرد. این قلم با تشخیص رنگ در دنیای واقعی آن را به نقاشی و پالت رنگ اضافه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال